Gast Geplaatst: 24 oktober 2000 Geplaatst: 24 oktober 2000 Strong 4375 + aston1.03<BR>Is het zo dat een strong4375 met een aston1.03 wel de key's snel update of duurt dit net zo lang (soms helemaal niet) als met een humax met aston 1.03.<P>Prom<BR><P>------------------<BR>
Johnnny1 Geplaatst: 24 oktober 2000 Geplaatst: 24 oktober 2000 Bij mij wordt de strong 4375 gemiddeld binnen 5 min. geupdate!. op mijn humax duurt het een stuk langer of soms nooit.<P>Gebruik ook aston 1.3<P>Mits je de goede MK's gebuikt.<BR><P>------------------<BR>Best, Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 24 oktober 2000 Geplaatst: 24 oktober 2000 Dus de combinatie strong/aston1.03<BR>is beter dan humax/aston1.03<BR>voor de key update.<BR>Mijn humax update wel alleen op nl<BR>en het beste met Yoakam files .<BR>Dus de strong op alle pakketen in korte tijd<BR>of niet.<P><BR>Prom<P><P>------------------<BR>
Johnnny1 Geplaatst: 24 oktober 2000 Geplaatst: 24 oktober 2000 Ja op mijn strong krijg ik op alle providers een update. geen probleem. Humax wil gewoonweg niet altijd lukken, maar dat was al algemeen bekend. met de aston 1.03<P>John.<BR><P>------------------<BR>Best, Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 4 november 2000 Geplaatst: 4 november 2000 Hallo,<P>Ja ook bij mij op de humax heb ik zelfs nog nooit een autoupdate binnen gehad.<BR>Nu heb ik ze netjes allemaal binnen.<BR>Met satturkfile.<BR>Bij een vriend van me heeft wel alles binnen met de humax en zelfde satturkfile's.<BR>Maar dat is een 2.06 model weet niet of dat scheelt.<P>Groeten Toon.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten