Ga naar inhoud


[Strong] EPG Verdwenen


Gast

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden werd dit probleem beschreven bij de lezerspost van Satelite, maar ik weet niet meer wat de oplossing was:<P>Ik heb op mijn Strong 8000 gekozen om de kanalen niet op de C+ , maar willekeurige manier in te lezen.<P>Na wat shuffelen met kanalen is nu de EPG weg.<BR>Het had iets te maken (denk ik) met een bepaald kanaal dat op of onder 499 moet staan.<P>Wie helpt mij de EPG weer terug te krijgen ?<P>Thanks<P>JONKIE

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Jonkie,<BR>Ben hier ook diverse malen mijn EPG <BR>kwijtgeraakt.<BR>Dit komt door kanalen wissen waarvan je denkt<BR>WAT MOET IK DAARMEE,maar daar zit nou net die EPG info achter.<BR>Dit is weer zo"n dwangneurotisch staaltje<BR>van zelfverheerlijking van onze *ANAAL+<BR>schatjes.<BR>Gewoon opnieuw inlezen, en je EPG is weer back in je satalietontvanger.<BR>Groetjes Jan,<p>[ 11-05-2001: Message edited by: mail1234 ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Jonkie:<BR><STRONG>Een tijdje geleden werd dit probleem beschreven bij de lezerspost van Satelite, maar ik weet niet meer wat de oplossing was:<P>Ik heb op mijn Strong 8000 gekozen om de kanalen niet op de C+ , maar willekeurige manier in te lezen.<BR>JONKIE</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Dan werkt de EPG niet deze is alleen (goed)te gebruiken als je volgens c+ inleest.<P>Tenslotte gebruik je de ontvanger alleen<BR>voor het Nederlandse pakket. <BR> cool.gif" border="0laugh.gif" border="0rolleyes.gif" border="0 <P><BR>Maar genoeg gedold , De opties in het nederlandse menu zijn minimaal , als je alleen al kijkt wat de italiaanse versie kan.<P>Maar CD+ RULEZZZZ ,,,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

De EPG heeft gewerkt, ook met inlezen op willekeurige volgorde.<P>Mijn Italiaans is ongeveer even sterk als mijn spaans, dus ondanks de mindere opties in de NL versie zou ik het op prijs stellen als er iemand is die weet te vertellen welk kanaal HET NL-EPG kanaal is(en waar die dan moet staan), zodat ik niet weer alle zenders opnieuw hoef in te lezen.<P>Greetz;<P>Jonkie<BR>-------------------------------------<BR>It aint over till the fat lady lozes some weight rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...