Gast Geplaatst: 23 november 2000 Geplaatst: 23 november 2000 Hallo satbroeders<P>weet iemand of er voor de strong 4375<BR>een editer is?.<BR>ik heb de editer van strong maar dat werkt<BR>bij mij niet goed de analoge lijst werkt<BR>maar half en de digi lijst werkt helemaal<BR>niet.<BR>Graag info.<P>groetjes sjefke..<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 november 2000 Geplaatst: 25 november 2000 Moet je eens kijken bij<P> <A HREF="http://www.strongsat.com" TARGET=_blank>www.strongsat.com</A> <P>daar staat wat bij.<P>------------------<BR>Groetjes hobbybob
Johnnny1 Geplaatst: 25 november 2000 Geplaatst: 25 november 2000 Ja dat is inderdaad software voor de strong, aleen kan je daar geen kanalen mee editen. aleen uppen en downen. en transponders toevoegen. verder kan je er weinig mee helaas.<P><P>------------------<BR>Cu, John. Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 26 november 2000 Geplaatst: 26 november 2000 Bedankt hobbybob en john.<P>dit was het prog dat ik al had,<BR>en het kan niet meer dan waar john<BR>het over had.<BR>ik wacht maar even af of er nog iets<BR>van strong of HR setedit komt.<P>dank voor jullie meedenken.<P>groetjes sjefke.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten