Gast Geplaatst: 7 december 2000 Geplaatst: 7 december 2000 Oja en dit lijstje word wel erg lang willy <BR>OPSCHIETEN HOOR!!!!!!!!!!
Gast Geplaatst: 7 december 2000 Geplaatst: 7 december 2000 Dank u, TeeBee,<BR>Ik heb m'n doppen nog eens flink losgetrokken en weer gezocht, maar waarschijnlijk ben ik niet al te nozel!<BR>Voor de 8000 kan ik alleen maar de originele software vinden, versie 15, die dus al in m'n ontvanger zit.<BR>Er wordt daar wel gesproken over een map Loader en een bin-file, maar zoals ik het begrijp wordt dan ook gelijk de gehele software in de ontvanger vernieuwd, en dat hoeft nou ook weer niet!<BR>De settings-editors e.d. voor de andere types durf ik niet in m'n 8000 te laden, straks komt er rook uit en zit ik met gebakken peren!<BR>Of zit ik er weer helemaal naast?<P>Groetn, Swieberd.
Gast Geplaatst: 8 december 2000 Geplaatst: 8 december 2000 zeg jongen denk je nu echt dat wij zo dom zijn en dat progje van Strong niet kennen ???.<BR>Dat gebruik ik al een dik jaar .<BR>Waar het over gaat is dat er geen echte editor is te verkrijgen voor die ontvanger .<BR>Kijk een bin file uit lezen kan iedereen .<BR>En die bin van Willy ga ik hier echt niet in de ontvanger laden het is gewoon al de rotshooi van Astra met alle kanalen erbij die niet werken .<BR>Kijk kom eens met een echte editor af zoals bij de Nokia Mediamaster zodat je alles echt zelf kan doen .<BR>groeten.
Gast Geplaatst: 8 december 2000 Geplaatst: 8 december 2000 Waarmee kun je zo'n bin-file dan uitlezen?? Ik heb ondertussen een hoop progjes verzameld, maar het lukt mij niet om zo'n file uit te lezen.<BR>O ja het Strong programma is hier ook ontploft! Het installeren ging prima, het opstarten iets minder -> Kreeg een joekeloerus van een systeemfout!!<P>"Swieberd zocht en blijft verder zoeken!" <P>Groetn, Swieberd
Gast Geplaatst: 8 december 2000 Geplaatst: 8 december 2000 Volgens mij heb je wel het goeie programma gezien op strongsat.. even lezen wijst<P>The actual update program looks like this: <P> Start this application<BR> (Start > Programs > Strong > SRT<BR> 8000 H Update) <BR> Select the Comport<BR> using the Com option in<BR> the menu bar (see<BR> picture) <BR> Browse for the file:<BR> da2ned.bin in the<BR> directory c:\loader, using<BR> the File option from the<BR> menu bar, and double<BR> click. <P>ik denk dus dat je die file da2ned.bin alleen moet veranderen voor de strong zenderlijst.<P>wat heb je dus nodig<BR>strong loader, alleen verkrijgbaar met versie 15. maar volgens mij hoef je deze niet perse te gebruiken<BR> <A HREF="http://www.strongnl.com/downloads/software/srt/srt8000.exe" TARGET=_blank>http://www.strongnl.com/downloads/software/srt/srt8000.exe</A><P>en strong file voor zenderlijst<BR>zie downloadzone---misc <BR>STRONG 8000 channel list "Thanks to SatWilly" <P>deze bin file kun je dan laden IPV versie 15<P>ik hoop dat het werkt, zelf nog niet geprobeerd,<P>succes, brab
Gast Geplaatst: 10 december 2000 Geplaatst: 10 december 2000 Ben ik nu erg bijziend, ik kan in de Misc sectie geen Strong 8000 channellist vinden, is deze nu weer verdwenen, zo ja kan iemand deze aan mij mailen ?<P>b.v.d.<P>marcoll
RobinHood Geplaatst: 10 december 2000 Geplaatst: 10 december 2000 Toch bestaat er al een editor blijkbaar. Een grossier van satellietapparatuur bied de strong aan met de juiste volgorde, ned1 op 1 dus. Die mensen gaan echt niet alle ontvangers voorprogrammeren. Ze vlogen er per pallet bij hun uit. Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..
Aanbevolen berichten