Ga naar inhoud


[Strong] Strong in Zwitserland leest geen Yorin, Net5, TMF etc.


Gast

Aanbevolen berichten

Snap ik er even niets van. Kennis van me woont in zwitserland en heeft ene SRT8000. Heeft nadat C+ daarom vroeg netjes nieuwe kanalen in gelezen maar kan sindsdien de hele transponder met daarop Yorin, Net5, TMF, BVN enz. niet meer vinden! <P>Er zit al een verzwakker tussen, Taquilla X en XX leest ie keurig netjes, dus het is niet het bekende signaal probleem.<P>Geprobeerd in te lezen met een goldcard én met de originele kaart, resultaat: nada nix niente noppes geen moer. Software versie is 15 en gezien de 'problemen' met taquilla willen we dat ook wel effe zo houden.<P>Heeft er iemand dezelfde problemen of misschien zelfs een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Neem aan dat het een gewone nederlandse box is, dus daar kan het niet aan liggen,...Is de LNB wel goed.<BR>Misschien Horizontaal/Verticaal stuk of toch iets met perfect uitrichen en signaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook al aan zitten denken maar dat kán eigenlijk niet, omdat verder álle zenders het gewoon doen!<P>Het gerucht gaat dat bij de versie 15 software dit probleem opduikt, zijn er mensen met een strong, sw versie 15, die wél gewoon kunnen inlezen en dan de nl lijst compleet hebben?<P>en inderdaad, het is een 'gewone' nl ontvanger!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook op 6/4 de laatste software versie van de strongnl site gedownload. Deze had ik meteen geflashed (versie 20 dus) alles ging goed echter niet de bekende T kanalen. Vervolgens heb ik bij de Duck-site de oude versie (v15) gedownload, opnieuw geflashed en meteen draaien incl. de T channels. dus even duck-files downloaden ( parallel en serieele kabel erin steken) <menu> en <pijl --> > knop tegelijk drukken en flassen maar !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...