Ga naar inhoud


[Strong 8000] strong 8000 + progger ? en nu?


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb de<BR>Geronimo's Voonix Mark III Phoenix, Smartmouse and PIC progger(www.geronimo.nu/shop/index.html)<BR>en ik heb <BR>een strong srt8000 DVB digital satallite receiver.<BR>en ik heb winphoenix,multi5 en picprog.<P>maar welke hex file moet ik gebruiken en hoe moet ik dat doen.<P>ik ben een beginneling en ik heb het zowat de hele dag all uit te proberen en meschien kan iemand mij helpen?<P><BR>ik krijg steeds "steek de smartcard in kaartlezer 1 a.u.b terwijl hij er al in zit.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lees eens een aantal oude berichten door.. download het starterspakket in de seca download en lees daar de faq die er bij zijn eens goed door..<P>Ik weet het...kan me het ook goed voorstellen dat je na je aankopen direct beeld wil zien maar het belangrijkste op dit moment is de hele materie een beetje te gaan snappen en goed te gaan lezen...<P>Overigens heb je voor een beginner een groot nadeel door een Strong te hebben op dit moment daar de Strong 8000 een jaar na het millennium op eens last schijnt te krijgen van millenniumbugs<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks ik heb nu teminste beeld maar nu heb ik een hex nodig waarmee ik alle zenders zij astra sataliet met mijn strong 8000 heb.<P>en Jhonny hij valt af en toe eens uit maar dan is maximaal 1 tot 2 keer per dag of zo het komt teminste bij mij zelde voor.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...