Ga naar inhoud


[Strong] firmware update voor strong ontvangers


Gast

Aanbevolen berichten


Je download beide programma's van de strong site. Je haalt de stroom van de Strong af en je drukt tegelijk de knopen menu en exit in en houd die ingedrukt. Dan stop je terwijl de die knopen ingedrukt houd de stekker van de Strong weer in het stopkontakt en de Trong start op met de 0000 op het display. Dan open je het link programmaatje en selectieer het elf bestandje in het goede onderdeel van het link programma....daarna okee en hij gaat downloaden....<P>Bij mij moest er wel na de download even handmatig een reset naar de fabrieksinstellingen worden gedaan en moest alles opnieuw ingevoerd worden. Is echter geen probleem want erna kom je er achter dat men bij Strong niet heeft stilgezeten en op een paar punten na (maar die kan je er dan weer handmatig in zetten) een perfecte frequentielijst in alle satellieten heeft gezet.<P>Plotseling is de Strong een aanrader voor feedsjagers geworden door de update.... smile.gif<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen is het gelukt!<P>Voor een SRT4350 ontvanger zijn het de twee middelste knopjes van de zes!<BR>ik dacht channel down en volume down.<P>Hangt dus af van het type ontvanger, zouden ze op de strong site wel eens mogen bijvoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Wat bedoel je precies met: een perfecte frequentielijst in alle satellieten gezet?

Ik heb ook een 4350, een jaar oud, maar ben verder een beginneling op dit gebied. Wat geeft het mij extra boveop dat ik nu: zoek nieuwe kanalen doe voor het zoeken van een feed

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...