Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik ga mijn pc inrichten waarmee ik films en muziek wil afspelen. Het gaat met name om Divx films, wmvhd films en mp3 muziek.

Welke software gebruiken jullie om dit af te spelen. Het is natuurlijk ook bedoeling dat ik het zaakje via mijn mce afstand bediening kan bedienen...

Gr.

Spiderman

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

• 3 weken later...
Geplaatst:

Gomplayer. Gebruikt zijn eigen codecs dus geen gedoe en nog freeware ook. Beeldkwaliteit is perfect instelbaar. Op elke manier is het beeld te vergroten om beeldvullend te maken, eventueel met behoud van juiste proporties. Uitgebreide audiooutput ook naar spdif zodat je 5.1 uit je versterker krijgt. Standaard ondersteuning van ondertiteling, die enorm mooi gerenderd wordt en er kan ook nog ingesteld worden wáár hij in beeld moet staan. Hierbij ook delay functies om titels synchroom te laten verlopen.

Dit programma moet je echt minimaal een uurtje proberen om er eens mee te gaan spelen. Het zit absoluut in mijn top 3 qua players en staat wat mij betreft nog boven VLC, hoewel die weer andere sterke punten heeft.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen