Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong SRT 8000 kanalenlijst vanuit PC ???


Gast

Aanbevolen berichten


Hoe moet ik die lijst dan in mijn Strong invoeren? Ik heb wel de kabels om een firmware update te doen. Weet iemand anders dan of er een editor is voor de kanalenlijst???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vroeger ook die ontvanger .<BR>Daar is echt niet veel mee aan te vangen .<BR>Is traag in kanalen in laden kan geen kanalen in laden via pc kan niet van andere degelijke software voorzien worden .<BR>Enn echte Canal+bak .<BR>Ik heb een Humax 5400 aangeschaft deze kan echt alles .<BR>Probeer een humax te vinden je zal zien stukken beter en zeer snel in het zappen .<BR>Groeten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

't gaat wel.<BR>Je moet daarvoor hetzelfde programma gebruiken dat je voor de firmware gebruikt, te downloaden op de strongsat site.<BR>Daar kies je dan niet de bin file die strong levert, maar de bin file die je hier uit de misc directory downloadt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier stond een probleem.<BR>Is inmiddels opgelost, maar kon dit bericht niet deleten, slechts editen.<P>opgelost dus.<BR><p>[This message has been edited by wurfje (edited 07-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip MAS4.<BR>Dit is inderdaad een heel stuk handigger om alle kanaaltjes netjes in de 8000 te hebben.<BR>De groeten en aan allen het beste voor 2001.<P>Belhack

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...