fnc Geplaatst: 20 oktober 2007 Geplaatst: 20 oktober 2007 Sinds gisteravond heb ik geen Engelse audio meer bij de Eurosport die wordt doorgegeven in het canal digitaal pakket. Hebben meer mensen dit probleem?
fnc Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2007 Even op mezelf reageren. Net contact gehad met canal digitaal en het probleem werd door ook vastgesteld. Het wordt nu doorgegeven aan Eurosport.
René Verbiest Geplaatst: 21 oktober 2007 Geplaatst: 21 oktober 2007 Zou erger zijn als het Nederlandstalige audio spoor zou ontbreken. Overigens, is het Engeltalige audio spoor weer terug hoor. Heb ,m er nu even voor staan. Ik ga wel weer terug naar het Nederlands.
fnc Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2007 Ja sinds gistermiddag werkt het Engelse audiospoor weer. Ik vind het Nederlandse commentaar op Eurosport vaak een ramp.
Gast Geplaatst: 22 oktober 2007 Geplaatst: 22 oktober 2007 Citaat: Ja sinds gistermiddag werkt het Engelse audiospoor weer. Ik vind het Nederlandse commentaar op Eurosport vaak een ramp. Eens, vooral daar waar ze het 'live' vertalen...daar wordt je echt moe van, slecht geluid ook vaak.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen