Gast Henri Aalten Geplaatst: 21 oktober 2007 Geplaatst: 21 oktober 2007 wel raar hoor, ik heb alleen een nieuwe printer geinstalleert, en daarna werkte het niet meer. De nieuwe printer werkt verder naar behoren, ook vanuit alle andere programma's. Kan dus geen driver probleem zijn.
WPW Geplaatst: 21 oktober 2007 Geplaatst: 21 oktober 2007 Die 1211 foutmelding, tis engels maar wel een oplossing: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/gener...=reg_R1002_USEN gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Henri Aalten Geplaatst: 22 oktober 2007 Geplaatst: 22 oktober 2007 Lukt mij niet. Mij Eengels is zeer slecht. Waarom werkte het bij mij vorige canon printer wel, en met mijn niuwe Canon printer ineens niet meer.
WPW Geplaatst: 22 oktober 2007 Geplaatst: 22 oktober 2007 Dit is tog egt de oplossing, niemand in de buurt die je thuis kan helpen? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Henri Aalten Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik zal eens kijken wie het kan vertalen. Bedankt to zover.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik heb hier van alles geprobeert. Ik kom daar niet uit. De omschijving is voor mij te onduidelijk. Ik kan alleen de printer vinden via configuratiescherm. Wie kan dit goed, of beter voor mij omschrijven.
WPW Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Als je wilt kan ik je pc overnemen en de HP oplossing op afstand uitvoeren, pm anders maar. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Hellum Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 crossloop zeker?? MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
WPW Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Crossloop van wat? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
WPW Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Zo opgelost, printernaam in de registry was verkeerd. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Henri Aalten Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Probleem verholpen, met dank aan WPW
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen