Gast Geplaatst: 20 oktober 2007 Geplaatst: 20 oktober 2007 Hallo allemaal Ik hoop dat jullie mij hier kunnen helpen ik heb een @sat NAG 5015 met een receiver lock als ik hem opstart ik ben de code kwijtgeraakt. Wat kan ik nu doen er is toch een manier om de ontvanger aan de praat te krijgen. op atsat.tv er is geen mogelijkheid meer support te krijgen of iets te downloaden. Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 20 oktober 2007 Geplaatst: 20 oktober 2007 Hallo Designer; Je zou eens kunnen proberen met de code "0000", als het in de @sat niet veranderd is dan kan je wel eens geluk hebben. Groetjes. Jos
Gast Geplaatst: 21 oktober 2007 Geplaatst: 21 oktober 2007 Bedankt voor je antwoord maar die 0000 is toch veranderd. Graag nog meer reacties..
LINKEY Geplaatst: 21 oktober 2007 Geplaatst: 21 oktober 2007 Probeer eens 1004 dit is voor de metabox. De software schrijver heeft ook voor atsat 5015 software gemaakt. Anders zoek op arrox tigerx of s-dragon2200 deze zijn dezelfde receivers maar dan onder andere naam. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen