Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Een collega van mij heeft de software van zijn asus R2H gesloopt.

Nu ben ik opzoek naar een image van de Asus R2H.

De recovery disk vraagt om een wachtwoord, en asus wil dat niet geven, apperaat moet dan worden opgestuurd.

Alvast bedankt,

Lodie

Geplaatst:

Er staat een revovery partitie op de HDD als je er een toetsenbord aan hangt en tijdens het opstarten op op F6, F7, F8 of F9 drukt (weet ff niet meer welke maar is te vinden op internet) dan kan je de recovery selecteren en kan je R2H opnieuw installeren!

Succes

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Geplaatst:

en dan de optie recover windows to firts partition only

Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .

Geplaatst:
Citaat:
De recovery disk vraagt om een wachtwoord, en asus wil dat niet geven, apperaat moet dan worden opgestuurd.

Is het dan niet mogelijk om dat wachtwoord te kraken met een progje...Ik weet wel dat het niet mag, maar ja je moet soms wat frown.gif

Und TschjuB

Geplaatst:

grote kans dat je recovery partitie weg is.

Maar anders zet je er toch gewoon vista op, dit heb ik er ook op staan dit werkt veel fijner ,touchscreen ondersteuning is beter etc. Het is wel veel werk maar als het werkt dan draait het mooi.

Het is nu wel wat gemakkelijker want nu kun je gewoon de drivers downloaden op de site van asus.

Moet er wel bij vermeleden dat ik mijn geheugen heb geupgrade door er 1 gig in te prikken in plaats van het standaard geheugen

Als er vragen zijn hoor ik het wel.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:

Beveiliging hacken gaat niet ;-)

Vista is niet echt een optie zit te weinig geheugen in.

Waar het vooral om gaat is dat de buttons moeten werken. Als iemand die losse tools heeft ben ik ook geholpen. Het gaat dan voornamelijk om de tools om de GPS ontvanger / wirless lan aan-uit te zetten.

Ik heb deze nergens kunnen vinden bij asus.

Alvast bedankt.

Lodie

Geplaatst:

Ik vind het wel vreemd dat je een wachtwoord nodig hebt voor die recovery cd heb je wel de oorspronkelijk CD erbij en is het niet de key die onder op de R2H staat.

Kan je hem trouwens niet in veilige modus opstarten en dan systeemherstel kiezen?

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Geplaatst:

Er staat een soort ghost versie op de orginele recovery DVD. Die start je op. Dan moet je een "image" selecteren, die op de DVD staat, em dan moet je een wachtwoord invoeren....

Lodie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen