Gast Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 hallo ff een tip voor de mensen die problemen hebben met het uitvallen van beeld<BR>op de strong 8000.<BR>als je goed heb rond gekeken is de philips<BR>5816 tuner identiek als de strong uiterlijk <BR>en ook het binnenwerk, ook het menu dus werkt op de zelfde software !<BR>maar daar zijn de problemen niet en is alles werkt perfect !<BR>Dus ben ik bezig om software over te zetten <BR>als alles goed is binnen een paar dagen hoop ik meer te kunnen vertellen, dan krijgen we resulaat.<BR> <BR>groe ray,
Gast Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 Hallo Ray,<P>Dit is interresant wat je schrijft maar waar haal je de soft van de Ph vandaan?<BR>Ik heb namelijk wel de nieuwste soft voor de strong maar kon geen vinden van Philips.<P>Mischien heb jij een progje waarmee je de ontvanger uitleest en zo beschikbaar hebt om in een andere te progen.<BR>Graag zou ik van je weten wat programma je daar voor gebruikt.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by NvBgm (edited 26-01-2001).]
Lemming Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 stond er niet zo'n artikel in de fsw......<BR>iets met een milleniumprobleem en dat strong dat binnen een half jaar moest oplossen???
Aanbevolen berichten