Gast Geplaatst: 20 oktober 2007 Geplaatst: 20 oktober 2007 Hallo ik wil graag me poort van me router open zetten. Ik krijg een screen waar ik een wachtwoord moet invullen maar ik weet niet wat
Gast Geplaatst: 20 oktober 2007 Geplaatst: 20 oktober 2007 Welke router Welke poort en in godsnaam, waarom ?
verkerkbr Geplaatst: 21 oktober 2007 Geplaatst: 21 oktober 2007 Goede morgen, je zult inderdaad eerst een wachtwoord etc moeten weten om de afstellingen te kunnen veranderen. De meeste routers hebben een standaard wachtwoord. Met daarbij het advies dit wachtwoord te veranderen in een zelf gekozen wachtwoord. Dan wordt het lastig als dit niet meer bekend is. Nu is het in veel gevallen mogelijk de router te resetten naar de fabrieksinstelling. Door reset knop op een bepaalde manier of tijd ingedrukt te houden. Is op internet te vinden. Router heeft dan weer het standaard wachtwoord. Zoiets als admin en/of password. Echter ook alle instellingen zijn dan terug in de basis instellingen. Je moet dan wel weten hoe een en ander moet ingesteld om weer verbinding te krijgen. Groet, Bram
Gast Geplaatst: 21 oktober 2007 Geplaatst: 21 oktober 2007 Default voor Michel zijn router is user: admin pass: admin En hier staat de rest.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen