Dilasso Geplaatst: 21 oktober 2007 Geplaatst: 21 oktober 2007 Ik heb hier een Motorola MPx220 waarvan de accu niet meer middels het toestel kan worden opgeladen, dit ligt niet aan de accu (nieuw) maar aan het toestel. Is er misschien een lader waar de accu in gaat, buiten het toestel om dus. Het toestel werkt verder perfect, graag jullie reacties. Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Dilasso Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2007 Niemand een oplossing voor dit probleem? Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
WPW Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Als je de laadstroom/spanning weet kan je met een universele lader en wat krokodille klemmen zelf wat maken. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Fiene56 Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Dit is wel erg omslachtig. Ik zou er toch over nadenken een ander toestel te nemen of op de bekende sites eens te snuffelen voor hetzelfde toestel. Staan er genoeg op, maar weet niet wat het je kosten mag. Elke keer accu er in, er uit kan ook niet goed zijn. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen