Ga naar inhoud


[Strong] Initialiseren ???


Gast

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,<P>wij hebben een nieuwe strong 4375 met Aston 1.05 erbij gekocht. Echter deze blijft soms erg lang bezig met het initialiseren van de kaart. Zowel met originele kaart als goldkaart.<BR>Het vreemde is dat mijn andere strong 4375 met Aston 1.05 en viacces module dit probleem niet (meer) heeft.<P>Heeft iemand hiervoor een verklaring ??? smile.gif" border="0bavaria.gif" border="0sleep.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi NicoFrank,<P>Ik heb ook een Strong4375 met hetzelfde probleem van initialiseren. Waarom het zolang moet duren, geen idee. Ik zet hem altijd eerst op een FTA-kanaal dan gaat het initialiseren vaak sneller.<P>Satkijker

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo<P>let wel op , op de strong site is de firmware v1.02 niet met nederlands menu .<P>die op mijn club staat ondersteunt wel nederlands menu .<P>(vanaf v 1.01b is het initialiseren sneller geworden ) read.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie,<P>Het vreemde is dat mijn oudere (1/2 jaar)strong 4375 met seca 1.05 en viaccess hier geen of bijna geen last meer van heeft.<BR>Ik heb het idee dat het beter is geworden naar ongeveer een maand kijken.<P>Voor mij onverklaarbaar. Nooit nieuwe software erin gestopt. Het hield gewoon op.<BR>En nu met de nieuwe ontvanger hetzelfde probleem.<BR> bavaria.gif" border="0frown.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...