Ga naar inhoud

[Strong] steek smartkaart in na upg strong v20+ppv

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik hen mijn strong 8000 upgrade naar v20 en hierna de patch voor pvv.<BR>Alles wekt goed tot nu toe, alleen krijg ik zo nu en dan op t en k "steek smart kaart in " in en uit halen kaart en hij doet het een tijdje weer.<BR>Op de gold staat laaste van devoy<P>Is hier een oplossing voor en kent iemand dit probleem.

Geplaatst:

Hallo<P>sinds vanmiddag zendt c plus weer vreemde codes uit,waardoor de strong en philips ontvangers weer een melding geven "insert smartcard".<BR>Bij een hum 5400 is dit probleem niet. blush.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb sinds vanmiddag hetzelfde probleem op mijn orginele pioneer, met goldwafer en mosc.<P>Henri mad.gif" border="0

Geplaatst:

Zelfde probleem hier (Philips DST 5816)<P>Helaas......... mad.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Met een Mosc kaart geen probleem met een goldkaart wel ontvanger loopt vast<BR>alleen embedded seca ontvangers die goedgekeurd zijn door anaal plus hebben dit fenomeen<BR>de nieuwe aston ontvanger werkt uitstekend ook op taq en K's

Geplaatst:

hier ook het zelfde probleem op de philips ontvanger crying.gif" border="0

Geplaatst:

ook ik had ff de insert smartcard probleem op de flipse.<BR>op Eend staat een nieuwe file: "secanix"<P>hoppa werrekuh laugh.gif" border="0

Geplaatst:

HI,<P>Ik gebruik nog versie 15, en het draait nog steeds, met Duckfiles. Alleen af en toe uitval bij T en K, maar geen "steek smartcard"-probleem.<BR>Hoe kan het dat iedereen problemen heeft en mijn doos niet ?<BR>Is het verstandig om een V20 terug te proggen naar V15 ? of is dit onmogelijk.<P>Groet,<BR>Marcel<BR> shocked.gif" border="0

Geplaatst:

ik heb ook die 15 er nog in zitten alles doet het hier nog goed maar ik heb al die downloads er uit geknikkerd is dat het mischien (duck/aug-gwcard.zip) geen probleem

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by eddeped:<BR><STRONG>ook ik had ff de insert smartcard probleem op de flipse.<BR>op Eend staat een nieuwe file: "secanix"<P>hoppa werrekuh laugh.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>de secanix files werken bij mij niet. (gepatch strong 8000.)<BR>groet

Geplaatst:

Ik had de Murdock files eerst en werkten inderdaad zonder problemen. <BR>Af en toe een keer "hangen" op de T*Q kanalen. <BR>Bij de Secanix gaat volgens mij het zappen iets sneller en je kunt zien welke zender bij welk provider hoort. <BR>Bij aboinfo ( menu 6-1 ) staat alleen de actieve provider. <BR>Wil je ze allemaal zien dan is het menu 3-a-6-1<P>Misschien beter tegen de attacks van de pluzboys smile.gif" border="0

Geplaatst:

werkt toch !!!<P>Geen probleem V20+ppv patch en de bacterio file van de Eend laugh.gif" border="0

Geplaatst:

De secanix files werken als je de laatste provider locked ( unlock uitvinken ) De strong kan nl. 15 providers aan en geen 16.<BR>Bij mij werken de secanixfiles op de strong nu eindelijk wel<BR>Probeer maar eens

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.