Gast Geplaatst: 6 juli 2001 Geplaatst: 6 juli 2001 Hallo jongens<P>ik heb een secakaart met juiste codes. Toch krijg ik geen films meer te zien bij Taquilla en Kiosque. Alle andere channels werken wel. Mijn secakaart op de Strong van een familielid werk wel gewoon. Hoe kan dat? We hebben ontdekt dat we allebei de versie 15 hebben maar ik heb type 2 en hij type 0. Heeft het hiermee te maken? Ik snap er niks van!! <P>Help aub <P>Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 ja stijn ik denk dat ze het wel lezen nu al 3x zie ik deze posting
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Andere sofware in de ontvanger<BR>versie 20 met aangepaste bin<BR>en voila !!<BR>succes !!
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Kijk maar eens in duckstad, staat V2.0 + PPV update (dankzij Bonnie) en je kunt (voorlopig) weer ff naar K en TQ kijken!
Gast Geplaatst: 9 juli 2001 Geplaatst: 9 juli 2001 En anders....<P><BR>VETTE PECH VOOR DE KABOUTERRRRRR!!!!!!!!!!!!
Aanbevolen berichten