Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten


  • Reacties 437
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde
@Klinkie, al on-line ?



merDe


nope,zit op een open wireless verbinding.
kunnen die sukkels nou ff het kabeltje in de goede 19 inch kast prikken mad
bellen help niet,ze schermen met de 5 a 10 werkdagen.
je hebt geen poot om op te staan

dat zeg ik ..............linux

Geplaatst:

Vandaag dan eindelijk de installatiepakket gekregen. Echter ben ik een leek op het gebied van aansluiten, moet dus nog tot 19 februari wachten tot er een monteur komt frown

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Probeer het gewoon zover je het begrijpt,je hebt hier meer kennis in huis als de monteur die langskomt.

Kortom volg de instructies en lukt het niet stel je hier je vraag.

Ik ben er ook geen ster in maar lezen helpt meestal voldoende.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

pffffffff hij werkt.

alleen de tel aansluiting nog niet.

we gaan maar weer eens bellen

inmiddels 11 dagen verder en een werkende verbinding

telfort sucks mad

dat zeg ik ..............linux

Gast pic-o-matic
Geplaatst:

Tel kwam bij mij ook 5 dagen later ...

Gast arnoldmovies
Geplaatst:

internet werkt, wacht nu ook nog op telefonie.

Geplaatst:
Origineel bericht van: klinkie
telfort rules

telfort sucks


RULES !!!!!!
Wat heb je nou aan een vaste lijn.
Als internet maar werkt. whistle
Geplaatst:

Telfort sucks !

 

Orderstatus 5: ingangsdatum abonnement 27 januari

Vandaag 5 februari nog geen installatiepakket ontvangen.

Helpdesk gebeld na 15 minuten eindelijk een jandoedel aan de lijn, die het niet snapt en een collega moet vragen:

 

Ja, hoor modem is verstuurd.....30 januari

Ik: waarom heb ik het dan nog niet ?

Euh, even navragen...(weer 5 minuten wachten)

En dan eindelijk: Uw modem komt waarschijnlijk aan het eind van de week.

 

Ik, mooi dan klopt mijn orderstatus dus niet en is mijn abonnement nog niet ingegaan.

 

Euh, daarover moet U maar weer bellen als U het modem heeft...

 

 

Geplaatst:

Vandaag tijd vrij gemaakt om eens rustig te bekijken of het mij zou lukken om alles aan te sluiten.

 

Alles volgens het boekje gedaan, en uiteindelijk mijn telefoon aangesloten om te kijken of ik een kiestoon had. Antwoord: in plaats van een kiestoon hoorde ik de 3 tonige amulance geluid (toon die je hoort als je iemand belt die afgesloten is).

 

Ook het DSL lampje bleef niet continu branden zoals in het boekje stond, maar knipperde af en toe ff, en daarna was die uit.

 

Modem 5 minuten aan laten staan om te kijken of het DSL lampje dan wel continu bleef branden: resultaat --> Modem deed niets meer! Power lampje deed niets meer, enkele keren aan/uit knop ingedrukt, andere stopcontacten geprobeerd, zonder resultaat.

 

Klantenservice gebeld, en krijg netjes een nieuwe modem. Maar nu wil ik dus wel weten waarom ik geen signaal krijg??

 

Had overigens van Telfort een duurdere modem gekregen (met 4 PC aansluitingen) in plaats van de standaard modem die niet op voorraad was.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:
Origineel bericht van: kaelem
Probeer het gewoon zover je het begrijpt,je hebt hier meer kennis in huis als de monteur die langskomt.
Kortom volg de instructies en lukt het niet stel je hier je vraag.
Ik ben er ook geen ster in maar lezen helpt meestal voldoende.


Blijkbaar weet niemand het??????

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

heb je de telefoon gegevens wel ingegeven in het modem..

telnummer (is inlognaam) met wachtwoord.

 

kan je in het status scherm zien van je modem (met webbrowser naar 192.168.1.254 pass:1234 of wat je ooit zelf ingegeven hebt)of het nummer "geregistreerd: is.

 

 

post-484-1318259615,1765_thumb.jpg

post-484-1318259615,1923_thumb.jpg

Groetjes,

Gerard (GTB)

 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...