Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee, had dit dus nog niet gedaan blush

 

Zal het proberen zodra ik mijn nieuwe modem heb. Vreemde is dat ik dit ook niet had gelezen in de handleiding. Er stond dat ik de modem moest aansluiten op de KPN-aansluiting in de meterkast, en daarna de telefoon moest aansluiten op de modem om te kijken of ik een kiestoon hoorde. Hetgene wat jij zegt stond er niet in in die hoofdstuk.

 

Ik ga in iedere geval aan de slag zodra de nieuwe modem er is smile

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *


  • Reacties 437
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

ik had eergisteren de helpdesk van Telort ff nodig (niet voor mezelf, voor iemand waar ik ff zat smile ) a 0,30 eurie de minuut.

"er zijn meer dan 9 wachtenden voor u" frown

gaan we nu dit weer krijgen ? onbereikbare helldesk ??

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Internet en telefoon zijn goedkoop.

Het moet ergens vandaan komen !!

Geplaatst:

inderdaad die wachttijden zijn wel lang en dan ook nog die 30 cent per minuut Bij kpn betaalde je 10 cent per minuut maar goed als je een keer moet bellen komt ook niet alle maanden voor Dan kan je eigenlijk voor 30 euro verbellen naar de helpdesk want voor heen betaalden we gewoon 30 euro in de maand meer voor eigenlijk hetzelfde

Geplaatst:

geen idee of onderstaande (Vraagalex) ook op gaat voor vragen over internet + vast bellen :

 

Telfort

 

 

0900-nummer: 06 2600 1200 ()

Alternatief nummer: 0800 1707

 

 

Antwoordnummer 11092

 

5200 VC

 

Andere alternatief is het nummer 020 2002000.

Retail Support: 0800 2288027

 

 

----

 

binnenkort maar eens proberen voor de grap smile

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Ik heb laatst een paar keer met dat 0800 nummer gebeld en werd fatsoenlijk doorverbonden.

Ik zag trouwens net dat mijn status naar 3 is voor op de camping.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

Welke, want er staan er 2 in Ome Merde's post?

Geplaatst:

20mb pffffffff kom niet hoger als 8 mb

500 m vanaf de centrale

hetzelfde probleem als bij orange.

zal wel een rotte koperlijn zijn of zo smile

dat zeg ik ..............linux

Geplaatst:
Origineel bericht van: WPW
Er word steeds meer gekapt op 10mb ook telfort is ermee bezig.


Waar haal je dat nu vandaan???
Dan zou ik op Tweakers toch ook iets moeten lezen.
Inderdaad zijn er genoeg die ver van de centrale zitten of op een ADSL1 centrale zitten, maar over het algemeen zijn ze best tevreden. :D
Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44
Waar haal je dat nu vandaan???
Dan zou ik op Tweakers toch ook iets moeten lezen.
Inderdaad zijn er genoeg die ver van de centrale zitten of op een ADSL1 centrale zitten, maar over het algemeen zijn ze best tevreden. :D

Ik heb me dikke vingers in veel papjes zitte :D tweak loopt tog altijd agter de feiten aan, komt vanzelluf wel.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:
Origineel bericht van: klinkie
20mb pffffffff kom niet hoger als 8 mb
500 m vanaf de centrale
hetzelfde probleem als bij orange.
zal wel een rotte koperlijn zijn of zo smile


Hoe weet je nu hoever je van de centrale afzit ?
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...