Greatone Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Nee, had dit dus nog niet gedaan Zal het proberen zodra ik mijn nieuwe modem heb. Vreemde is dat ik dit ook niet had gelezen in de handleiding. Er stond dat ik de modem moest aansluiten op de KPN-aansluiting in de meterkast, en daarna de telefoon moest aansluiten op de modem om te kijken of ik een kiestoon hoorde. Hetgene wat jij zegt stond er niet in in die hoofdstuk. Ik ga in iedere geval aan de slag zodra de nieuwe modem er is * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Gerard - (GTB) Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 In hoofdstuk 2 staat het beschreven. http://downloads.telfort.nl/telfort/handleiding/Vast%20bellen%2004-10-2007.pdf veel suc6 zodra het modem er is. Groetjes, Gerard (GTB)
Ome Merde Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Geplaatst: 8 februari 2008 ik had eergisteren de helpdesk van Telort ff nodig (niet voor mezelf, voor iemand waar ik ff zat ) a 0,30 eurie de minuut. "er zijn meer dan 9 wachtenden voor u" gaan we nu dit weer krijgen ? onbereikbare helldesk ?? merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Internet en telefoon zijn goedkoop. Het moet ergens vandaan komen !!
Gast rened Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 inderdaad die wachttijden zijn wel lang en dan ook nog die 30 cent per minuut Bij kpn betaalde je 10 cent per minuut maar goed als je een keer moet bellen komt ook niet alle maanden voor Dan kan je eigenlijk voor 30 euro verbellen naar de helpdesk want voor heen betaalden we gewoon 30 euro in de maand meer voor eigenlijk hetzelfde
Ome Merde Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Geplaatst: 10 februari 2008 geen idee of onderstaande (Vraagalex) ook op gaat voor vragen over internet + vast bellen : Telfort 0900-nummer: 06 2600 1200 () Alternatief nummer: 0800 1707 Antwoordnummer 11092 5200 VC Andere alternatief is het nummer 020 2002000. Retail Support: 0800 2288027 ---- binnenkort maar eens proberen voor de grap merDe deze ruimte is te huur
kaelem Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Ik heb laatst een paar keer met dat 0800 nummer gebeld en werd fatsoenlijk doorverbonden. Ik zag trouwens net dat mijn status naar 3 is voor op de camping. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Gast hummiesat Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Welke, want er staan er 2 in Ome Merde's post?
klinkie Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 20mb pffffffff kom niet hoger als 8 mb 500 m vanaf de centrale hetzelfde probleem als bij orange. zal wel een rotte koperlijn zijn of zo dat zeg ik ..............linux
theparasol Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Origineel bericht van: klinkie 20mb pffffffff kom niet hoger als 8 mb 500 m vanaf de centrale Je hebt toch wel een adsl2+ geschikt modem?
WPW Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Er word steeds meer gekapt op 10mb ook telfort is ermee bezig. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast aart44 Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Origineel bericht van: WPW Er word steeds meer gekapt op 10mb ook telfort is ermee bezig. Waar haal je dat nu vandaan??? Dan zou ik op Tweakers toch ook iets moeten lezen. Inderdaad zijn er genoeg die ver van de centrale zitten of op een ADSL1 centrale zitten, maar over het algemeen zijn ze best tevreden.
kaelem Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 0800 1707 -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
WPW Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Origineel bericht van: aart44 Waar haal je dat nu vandaan??? Dan zou ik op Tweakers toch ook iets moeten lezen. Inderdaad zijn er genoeg die ver van de centrale zitten of op een ADSL1 centrale zitten, maar over het algemeen zijn ze best tevreden. Ik heb me dikke vingers in veel papjes zitte tweak loopt tog altijd agter de feiten aan, komt vanzelluf wel. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
El_Bandito Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Origineel bericht van: klinkie 20mb pffffffff kom niet hoger als 8 mb 500 m vanaf de centrale hetzelfde probleem als bij orange. zal wel een rotte koperlijn zijn of zo Hoe weet je nu hoever je van de centrale afzit ? Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen