peanut Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 ik denk met deze link?? http://www1.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm vrg.P
Greatone Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Origineel bericht van: kaelem 0800 1707 Dit nummer is alleen voor product informatie. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
klinkie Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Origineel bericht van: theparasol Origineel bericht van: klinkie 20mb pffffffff kom niet hoger als 8 mb 500 m vanaf de centrale Je hebt toch wel een adsl2+ geschikt modem? ja het bijgeleverde zyxel modem De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 874 meter lijkt me ook geen probleem. het vreemde is wel dat het modem wel 16047 kbps / 1117 kbps aangeeft gr andre dat zeg ik ..............linux
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Het lijkt erop of er misschien wat instellingen niet goed staan in je PC Probeer dit tooltje eens misschien dat je dan wat tips krijgt om aan te passen.
harry Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Eindelijk dan ook weer online, multiPC modem ontvangen. Speed 19456 - 1031. Wachten heeft toch geloond, byebye @home.
klinkie Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Origineel bericht van: Pedro Newbie Het lijkt erop of er misschien wat instellingen niet goed staan in je PC Probeer dit tooltje eens misschien dat je dan wat tips krijgt om aan te passen. bedankt voor je reactie waar zou ik dit kunnen aanpassen wat eruit de test komt. bij mijn netwerk kaart ? of in de modem ? dat zeg ik ..............linux
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 De aanpassingen moeten in de computer, dus in het register gedaan worden. Het is even afhankelijk wat voor besturingssysteem je gebruikt, ik zie in je sig een verwijzing naar Linux, helaas ben ik daar niet in thuis maar zou je deze pagina eens moeten bekijken. Anders moet je op de betreffende website even kijken onder het menu Broadband en dan Registry Tweaks en Broadband Tools. Als je Windows XP o.i.d. draait dan kan je de SG TCP/IP Optimizer eens draaien. Dus het is even afhankelijk van je besturingssysteem EN wat er uit de analyze is gekomen uit mijn vorige post. Mijn resultaat ziet er ongeveer zo uit Citaat: « SpeedGuide.net TCP Analyzer Results » Tested on: 02.11.2008 15:12 IP address: 82.171.xxx.xxx TCP options string: 020405b401010402 MSS: 1460 MTU: 1500 TCP Window: 65535 (NOT multiple of MSS) RWIN Scaling: 0 Unscaled RWIN : 65535 Reccomended RWINs: 64240, 128480, 256960, 513920 BDP limit (200ms): 2621kbps (328KBytes/s) BDP limit (500ms): 1049kbps (131KBytes/s) MTU Discovery: ON TTL: 110 Timestamps: OFF SACKs: ON IP ToS: 00000000 (0) Dus bij mij moet de RWINs aangepast worden naar b.v. 256960 Hoe dat moet kan je HIER lezen
klinkie Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 bedankt maar weer, ik ga ff sleutelen ik kom er op terug dat zeg ik ..............linux
Poetsdoekje Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Origineel bericht van: Ome Merde ik had eergisteren de helpdesk van Telort ff nodig (niet voor mezelf, voor iemand waar ik ff zat ) a 0,30 eurie de minuut. "er zijn meer dan 9 wachtenden voor u" gaan we nu dit weer krijgen ? onbereikbare helldesk ?? merDe Lijkt wel op @Home poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast rened Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Ze moeten toch ergens aan verdienen
kaelem Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Dat heb ik weer....... Status van uw bestelling Statusoverzicht De oplevering van uw bestelling bestaat uit 5 stappen. Elke stap vertegenwoordigt een bepaalde status. In het blauwe vlak vindt u een korte omschrijving van de status waar uw bestelling zich op dit moment in bevindt. Deze omschrijving is alle informatie die er bekend is over de status van uw bestelling. Elke bestelling is voor ons even belangrijk. Uiteraard doen wij ons uiterste best om uw bestelling zo spoedig mogelijk op te leveren. Het is niet mogelijk om uw de levering van uw bestelling te versnellen. Er heeft zich een probleem voorgedaan bij de levering van uw internetverbinding. Als gevolg hiervan is het automatische leveringsproces onderbroken. Wij onderzoeken momenteel de reden van deze onderbreking. Wij doen ons best om de levering van uw bestelling zo spoedig mogelijk te hervatten. In de meeste gevallen kan uw bestelling gewoon worden opgeleverd. Mocht levering niet mogelijk zijn, dan stellen we u hiervan per brief op de hoogte. U hoeft niets te doen! -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Gast -H3- Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Ik ben een dagje eerder aangesloten De snelheid valt een beetje tegen ten aanzien van de telfort site test.
klinkie Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 ik kom uit op 13621 kb/s down wat ik niet begrijp is dat ik met eweka maar 1,61 mb/s kan downloaden vanuit de niewsgroepen (is ongeveer een 8mb lijn toch? ) dat zeg ik ..............linux
kaelem Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Zo ik heb de boel gecancelled,wat een stelletje amateurs. Op zoek naar een nieuwe provider. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Deze waarde van 1,61 MB/s klopt wel aardig voor 13621 kb/s, deze snelheid moet je delen door ongeveer 8,25 dan kom je aardig in de buurt van wat het zou moeten zijn. Mijn verbinding (T6) komt op ongeveer 5900 kb/s en ik kan downloaden met ongeveer 710KB/s Hebben de tooltjes uit mijn vorige postings een beetje geholpen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen