Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten


  • Reacties 437
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: kaelem
0800 1707


Dit nummer is alleen voor product informatie.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:
Origineel bericht van: theparasol
Origineel bericht van: klinkie
20mb pffffffff kom niet hoger als 8 mb
500 m vanaf de centrale


Je hebt toch wel een adsl2+ geschikt modem?


ja het bijgeleverde zyxel modem

De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 874 meter

lijkt me ook geen probleem.
het vreemde is wel dat het modem wel 16047 kbps / 1117 kbps aangeeft

gr andre

dat zeg ik ..............linux

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Het lijkt erop of er misschien wat instellingen niet goed staan in je PC

 

Probeer dit tooltje eens misschien dat je dan wat tips krijgt om aan te passen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro Newbie
Het lijkt erop of er misschien wat instellingen niet goed staan in je PC

Probeer dit tooltje eens misschien dat je dan wat tips krijgt om aan te passen.


bedankt voor je reactie smile

waar zou ik dit kunnen aanpassen wat eruit de test komt.
bij mijn netwerk kaart ? of in de modem ?

dat zeg ik ..............linux

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

De aanpassingen moeten in de computer, dus in het register gedaan worden.

Het is even afhankelijk wat voor besturingssysteem je gebruikt, ik zie in je sig een verwijzing naar Linux, helaas ben ik daar niet in thuis maar zou je deze pagina eens moeten bekijken.

 

Anders moet je op de betreffende website even kijken onder het menu Broadband en dan Registry Tweaks en Broadband Tools.

 

Als je Windows XP o.i.d. draait dan kan je de SG TCP/IP Optimizer eens draaien.

 

Dus het is even afhankelijk van je besturingssysteem EN wat er uit de analyze is gekomen uit mijn vorige post.

 

Mijn resultaat ziet er ongeveer zo uit

Citaat:
« SpeedGuide.net TCP Analyzer Results »

Tested on: 02.11.2008 15:12

IP address: 82.171.xxx.xxx

 

TCP options string: 020405b401010402

MSS: 1460

MTU: 1500

TCP Window: 65535 (NOT multiple of MSS)

RWIN Scaling: 0

Unscaled RWIN : 65535

Reccomended RWINs: 64240, 128480, 256960, 513920

BDP limit (200ms): 2621kbps (328KBytes/s)

BDP limit (500ms): 1049kbps (131KBytes/s)

MTU Discovery: ON

TTL: 110

Timestamps: OFF

SACKs: ON

IP ToS: 00000000 (0)

Dus bij mij moet de RWINs aangepast worden naar b.v. 256960

 

Hoe dat moet kan je HIER lezen

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde
ik had eergisteren de helpdesk van Telort ff nodig (niet voor mezelf, voor iemand waar ik ff zat smile ) a 0,30 eurie de minuut.
"er zijn meer dan 9 wachtenden voor u" frown
gaan we nu dit weer krijgen ? onbereikbare helldesk ??



merDe


Lijkt wel op @Home

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Dat heb ik weer.......

 

Status van uw bestelling

Statusoverzicht

De oplevering van uw bestelling bestaat uit 5 stappen. Elke stap vertegenwoordigt een bepaalde status. In het blauwe vlak vindt u een korte omschrijving van de status waar uw bestelling zich op dit moment in bevindt. Deze omschrijving is alle informatie die er bekend is over de status van uw bestelling.

Elke bestelling is voor ons even belangrijk. Uiteraard doen wij ons uiterste best om uw bestelling zo spoedig mogelijk op te leveren. Het is niet mogelijk om uw de levering van uw bestelling te versnellen.

 

Er heeft zich een probleem voorgedaan bij de levering van uw internetverbinding. Als gevolg hiervan is het automatische leveringsproces onderbroken. Wij onderzoeken momenteel de reden van deze onderbreking.

Wij doen ons best om de levering van uw bestelling zo spoedig mogelijk te hervatten. In de meeste gevallen kan uw bestelling gewoon worden opgeleverd.

Mocht levering niet mogelijk zijn, dan stellen we u hiervan per brief op de hoogte. U hoeft niets te doen!

 

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

Ik ben een dagje eerder aangesloten :D

De snelheid valt een beetje tegen ten aanzien van de telfort site test.

post-30273-1318259627,1864_thumb.jpg

Geplaatst:

ik kom uit op

 

13621 kb/s down

 

wat ik niet begrijp is dat ik met eweka maar 1,61 mb/s kan downloaden vanuit de niewsgroepen

(is ongeveer een 8mb lijn toch? )

dat zeg ik ..............linux

Geplaatst:

Zo ik heb de boel gecancelled,wat een stelletje amateurs.

Op zoek naar een nieuwe provider.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Deze waarde van 1,61 MB/s klopt wel aardig voor 13621 kb/s, deze snelheid moet je delen door ongeveer 8,25 dan kom je aardig in de buurt van wat het zou moeten zijn.

Mijn verbinding (T6) komt op ongeveer 5900 kb/s en ik kan downloaden met ongeveer 710KB/s

 

234833273.png

 

Hebben de tooltjes uit mijn vorige postings een beetje geholpen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...