klinkie Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 de tooltjes hebben wel iets aan snelheidswinst gemaakt. mijn dank hiervoor,hoewel het niet schrikbarend is maar ja met die snelheid ben ik wel aardig tevreden,al geven ze op de site maximaal aan. bijna 7mb eraf is toch wel gek dat zeg ik ..............linux
WPW Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Handige tip met telfort extra emailboxen en POP3, wachtwoorden mogen niet langer zijn dan 8 tekens, in de webinterface merk je dit niet als je ww 9 lang is maar in pop3 wel. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
jack84 Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 ook bij telfort werkt oke hier . het draadloos van het modem was traag. fritzbox 7170 er achter gezet anex a tel instelling telfort tel.telefoniedienst.nl sip.telefoniedienst.nl en dan land instelling nl Dreambox 8000 !!! sateliet blijft een leuke hobby!!!
Gast Pacman Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Nou, ik ben ook om. Had vroeger Tiscali T12 en nu dus Telfort T20 voor het zelfde geld.
Antidot Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Hoi, Ik had ook T12 en omgezet naar Telfort 20 mb, maar geen veranderingen voor mij, paar keer gebeld, probleem doorgegeven, er wordt gezegd dat mijn verbinding kan niet hooger gezet worden dan 12 mb. MVG
Gast Pacman Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Raar, mijn KPN koper stamt uit 1958, maar presteert toch nog naar behoren. Maar troost je, T12 Tiscali en T20 Telfort is even duur.
Hannibal2206 Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Ik ben mede door enthousiaste verhalen hier ook overgestapt (van Chello) naar Telfort. Oplevering ging vrij soepel, en modem traint in op 15500 kbps / 1031 kbps. Ik ben voorlopig tevreden :-) DM8000 met 4 DVB-S2 tuners|DM7000|DM5620|DM500|ET5000|Wavefrontier T-55 There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Poetsdoekje Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Origineel bericht van: Ome Merde nou, ik heb hier de knoop doorgehakt. die eikels van @Home blijven maar ouwenelen, telkens de verbinding weg, helldesk bellen heeft geen zin, niet één weet het antwoord. ze zijn nu zelfs zo ver dat ze een verhuisdoos gaan leveren. die mogen ze bij hun baas plaatsen op een plek waar het licht nooit schijnt wat mij betreft. de beloofde monteur van 3 weken geleden die een e.o.a andere verrotte koppeling zou vervangen is ook nog nooit geweest. m.a.w vaarwel @Home, Essent, tot nooit meer ziens. nu maar hopen dat Telfort stabieler is en snel te leveren is. spuug! merDe En? Ome Merde, hoe is het nu na een paar maandjes gewerkt te hebben met Telfort? Hoe zijn je ervaringen nu? Ik ben nieuwsgierig naar jouw antwoord, want ik zit te denken om ook overstag te gaan, maar ik twijfel nog een beetje omdat ik zo'n mooi emailadres heb. hoe zit het met prijs, prestatieverhouding? en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Ome Merde Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Geplaatst: 1 maart 2008 ik ben niet ontevreden. ik was bij @Home vaker offline dan online, ik ben, sinds ik bij Telfort zit aangesloten (begin december 2007), niet meer offline geweest. modem traint keurig in op 8Mbps (adsl1 centrale), upload zit rond de 930k. voice is prima, af en toe es geen verbinding, ff de haak erop en overnieuw bellen en klaar, dit neem ik voor lief (gebeurd hoogstens 1x per week). ik ben tot nu toe een tevreden klant .... 8Mbps (max. 20Mbps) + telefonie voor € 29,95, ik denk niet dat je elders zo'n goedkoop abonnement kan vinden via KPN netwerk met, voor mij, een goede uptime merDe deze ruimte is te huur
klinkie Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Origineel bericht van: Ome Merde ik ben niet ontevreden. ik was bij @Home vaker offline dan online, ik ben, sinds ik bij Telfort zit aangesloten (begin december 2007), niet meer offline geweest. modem traint keurig in op 8Mbps (adsl1 centrale), upload zit rond de 930k. voice is prima, af en toe es geen verbinding, ff de haak erop en overnieuw bellen en klaar, dit neem ik voor lief (gebeurd hoogstens 1x per week). ik ben tot nu toe een tevreden klant .... 8Mbps (max. 20Mbps) + telefonie voor € 29,95, ik denk niet dat je elders zo'n goedkoop abonnement kan vinden via KPN netwerk met, voor mij, een goede uptime merDe een kinderhand is snel gevuld dat zeg ik ..............linux
Ome Merde Geplaatst: 4 maart 2008 Auteur Geplaatst: 4 maart 2008 ik ben natuurlijk wel een zeikerd vanwege die 8Mbps : Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw webformulier van 14-02-2008 met ticketnummer 844274. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren. Helaas is het niet mogelijk om te zeggen wanneer een wijkcentrale klaar gemaakt wordt voor ADSL 2 en/of 2+. U zou kunnen proberen met de KPN te bellen hierover, hoewel de kans groot is dat zij deze gegevens niet vrij zullen kunnen geven. Wij hopen er natuurlijk op dat deze aanpassing niet lang op zich laat wachten, zodat u ook volop gebruik van de snelheid kan maken. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Telfort klantenservice internet Antonio de Sousa http://www.telfort.nl/klantenservice grmbl ... moe'k KPN weer bellen merDe deze ruimte is te huur
WPW Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Ringkelderinkel Klik KPN klantendienst, waar kan ik u mee helpen? Je met ome merde, wanneer gaan jullie die k*t centrale upgraden? Met wie? Met MERDE! Ja meneer als u zo begint kan ik u niet helpen. click. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast ozzo Geplaatst: 5 maart 2008 Geplaatst: 5 maart 2008 WPW kan zich eerdaags melden bij "Het zesde zintuig" denk ik ;-) MOET bijna wel zo gaan als Merde gaat bellen ;-))))))
Ome Merde Geplaatst: 5 maart 2008 Auteur Geplaatst: 5 maart 2008 ik prefereer e-mail, moet alleen het juiste kanaal nog zien te vinden. info@kpn.com is in principe hetzelfde als benedictus16@vaticaan.rk, een antwoord krijg je toch niet merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen