Ga naar inhoud


zijn er al mensen met Telfort internet + vast bellen (20mbps)


Ome Merde

Aanbevolen berichten


  • Reacties 437
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben mede door enthousiaste verhalen hier ook overgestapt (van Chello) naar Telfort.

 

Oplevering ging vrij soepel, en modem traint in op 15500 kbps / 1031 kbps.

 

Ik ben voorlopig tevreden :-)

 

 

DM8000 met 4 DVB-S2 tuners|DM7000|DM5620|DM500|ET5000|Wavefrontier T-55

 

There are 10 types of people in the world: those

who understand binary, and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
nou, ik heb hier de knoop doorgehakt. die eikels van @Home blijven maar ouwenelen, telkens de verbinding weg, helldesk bellen heeft geen zin, niet één weet het antwoord. ze zijn nu zelfs zo ver dat ze een verhuisdoos gaan leveren. die mogen ze bij hun baas plaatsen op een plek waar het licht nooit schijnt wat mij betreft.
de beloofde monteur van 3 weken geleden die een e.o.a andere verrotte koppeling zou vervangen is ook nog nooit geweest.
m.a.w vaarwel @Home, Essent, tot nooit meer ziens.
nu maar hopen dat Telfort stabieler is en snel te leveren is.

spuug!



merDe


En? Ome Merde, hoe is het nu na een paar maandjes gewerkt te hebben met Telfort?
Hoe zijn je ervaringen nu?

Ik ben nieuwsgierig naar jouw antwoord, want ik zit te denken om ook overstag te gaan, maar ik twijfel nog een beetje omdat ik zo'n mooi emailadres heb.

hoe zit het met prijs, prestatieverhouding?

en de groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben niet ontevreden. ik was bij @Home vaker offline dan online, ik ben, sinds ik bij Telfort zit aangesloten (begin december 2007), niet meer offline geweest.

modem traint keurig in op 8Mbps (adsl1 centrale), upload zit rond de 930k.

voice is prima, af en toe es geen verbinding, ff de haak erop en overnieuw bellen en klaar, dit neem ik voor lief (gebeurd hoogstens 1x per week).

 

ik ben tot nu toe een tevreden klant ....

 

8Mbps (max. 20Mbps) + telefonie voor € 29,95, ik denk niet dat je elders zo'n goedkoop abonnement kan vinden via KPN netwerk met, voor mij, een goede uptime

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
ik ben niet ontevreden. ik was bij @Home vaker offline dan online, ik ben, sinds ik bij Telfort zit aangesloten (begin december 2007), niet meer offline geweest.
modem traint keurig in op 8Mbps (adsl1 centrale), upload zit rond de 930k.
voice is prima, af en toe es geen verbinding, ff de haak erop en overnieuw bellen en klaar, dit neem ik voor lief (gebeurd hoogstens 1x per week).

ik ben tot nu toe een tevreden klant ....

8Mbps (max. 20Mbps) + telefonie voor € 29,95, ik denk niet dat je elders zo'n goedkoop abonnement kan vinden via KPN netwerk met, voor mij, een goede uptime



merDe


een kinderhand is snel gevuld laugh

dat zeg ik ..............linux

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben natuurlijk wel een zeikerd vanwege die 8Mbps :

 

Geachte heer/mevrouw,

 

Hartelijk dank voor uw webformulier van 14-02-2008 met ticketnummer 844274. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

 

Helaas is het niet mogelijk om te zeggen wanneer een wijkcentrale klaar gemaakt wordt voor ADSL 2 en/of 2+. U zou kunnen proberen met de KPN te bellen hierover, hoewel de kans groot is dat zij deze gegevens niet vrij zullen kunnen geven. Wij hopen er natuurlijk op dat deze aanpassing niet lang op zich laat wachten, zodat u ook volop gebruik van de snelheid kan maken.

 

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

Telfort klantenservice internet

Antonio de Sousa

 

http://www.telfort.nl/klantenservice

 

grmbl ... moe'k KPN weer bellen smile

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ringkelderinkel

Klik

KPN klantendienst, waar kan ik u mee helpen?

Je met ome merde, wanneer gaan jullie die k*t centrale upgraden?

Met wie?

Met MERDE!

Ja meneer als u zo begint kan ik u niet helpen.

click.

 

trouble.gif1127997-lachen.gif

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...