Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten


  • Reacties 437
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Citaat:
benedictus16@vaticaan.rk

 

Tuurlijk niet, die email krijg je per omgaande terug,.. adres bestaat niet blush

 

rk moet ve zijn

 

winklaugh

 

grtzz...

van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Sinds Tiscali is overgenomen door Telfort mijn internet snelheid is meer dan dubbel trager geworden!

Door me dat provider is niet aan te raden!

confused

Geplaatst:

voor mensen die telfort klantencervice nodig hebben kunnen deze alternativie nummers bellen het werk

wel nummerherkening uitzeten

Telfort

 

 

0900-nummer: 06 2600 1200 (mobiele kosten)

Alternatief nummer: 0800 1707

 

 

Antwoordnummer 11092

 

5200 VC 's-Hertogenbosch

 

 

Extra-info: Andere alternatief is het nummer 020 2002000.

Retail Support: 0800 2288027

 

 

 

 

Geplaatst:

Zowel mijn ouders als ik hebben gekozen om per 10 maart over te gaan naar Telfort. afgelopen vrijdag was het oude adsl signaal er al af en het Telfort signaal er al op. Internet dus sinds afgelopen vrijdag via Telfort. Nu moet alleen de telefonie nog over en dat kan tot 4 dagen duren. Dat is nog even afwachten dus.

Geplaatst:
Origineel bericht van: DINGES
voor mensen die telfort klantencervice nodig hebben kunnen deze alternativie nummers bellen het werk
wel nummerherkening uitzeten
Telfort


0900-nummer: 06 2600 1200 (mobiele kosten)
Alternatief nummer: 0800 1707




Antwoordnummer 11092

5200 VC 's-Hertogenbosch


Extra-info: Andere alternatief is het nummer 020 2002000.
Retail Support: 0800 2288027





Bedankt, ik zal het morgen proberen,
Geplaatst:

Nadat, heb ik twee Boze brieven gestuurd naar klanten service van Tiscali(Telfort)om mijn

Internet snelheid terug te krijgen (zonder antwoord)!

Ik wil van Telfort af, een andere provider zoeken is de beste oplossing.

Wat ik wil graag is weten welke is beste,of snelste ?

Zo mensen tevreden met uw provider!!!! laat me weten, niet tevreden ook graag!!!!

Bij voorbat, bedankt!

 

Geplaatst:

Sinds februari ook Telfort T20, en het is een verademing. Geen enkele probleem, en standaard met een gemiddelde van tussen de 18 en 19 mb downloaden.

 

Blij dat ik ben overgestapt van @home naar Telfort. En scheelt ook nog eens in de portomonee smile

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Hier in Westervoort, wekt het wel, maar het is op langena niet de beloofde snelheid, nog niet de helft daarvan.

 

Telefoon, werkt echter zeer goed.

Geplaatst:

Citaat:
maar het is op langena niet de beloofde snelheid,

 

"Ze" zeggen ook "tot" 20 Mb, en zullen nooit 20 Mb garanderen, een kennis van mij heeft maar 1.5Mb dus dat is zeer weinig. ligt er gewoon aan hoever je van hun basisstation woont

 

grtzzzz..

 

 

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Vandaag heb ik nog paar brieven gestuurd naar Telfort (die blijven allemaal zonder antwoord)en tussen 11 een 13 uur krijg ik mijn snelheid terug zelf nog iets meer dan geweest.Maar hellas nou is weer langzaam!

Dit is bewijs dat snel kan ook!

Ok, ik ga veder dus wil ik dagelijks paar tientjes van Boze brieven sturen, tenslotte ik betaal 30 € die shit maandelijks!

 

Geplaatst:

Ja dat is nou overboeking.

 

meeste providers hanteren een overboeking van 1 op 40 dacht ik, zo dekken ze zichzelf in.

 

20MB delen door 40 is 512kbit/s

Dus zolang je 512kbit/s zo'n 50 tot 60KByte hebt kun je niet gaan klagen.

 

Ik vermoed dat ze er ook niet echt veel meer aan gaan doen aangezien adsl en adsl 2(+)als EOL worden gezien.

Dit betekend dat er niet meer in geinvesteerd wordt, dit komt door het aankomede nieuwe platform ALL-IP.

 

 

 

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...