Ga naar inhoud


zijn er al mensen met Telfort internet + vast bellen (20mbps)


Ome Merde

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: jack84
ja ik heb dat er ook in staan zoals eerder vermeld

tel.telefoniedienst.nl
sip.telefoniedienst.nl


Als je terug kijkt zie je dat er geen gebruik wordt gemaakt van sip.telefoniedienst.nl maar alleen tel.telefoniedienst.nl

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 437
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb sindsvandaag dat modem binnengekregen,moet je daar nog ergens een gebruikersnaam invullen ?kan nergens een optie vinden waar ik me gebruikersnaam in moet vullen.

 

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok bedankt,maar de wachtwoorden,die in de brief staan ? klantcode wachtwoord en internetgebruikernaam= dacht eerst dat deze voor de modem was.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

neuj, Telfort werkt met ENET i.p.v bijv. PPPoA waarbij je dus een loginnaam moet opgeven (KPN Mxstream).

Voor telefonie moet je wel een wachtwoord opgeven, de gebruikersnaam is je telefoonnummer.

het wachtwoord wat je nog meer gekregen hebt is voor e-mail/webmail

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb het even uitgetest en het werkt,alleen mis ik nog iets kon nergens udp of tcp aanvinken zit er niet in, heb hier ook een asteriskserver eraan hangen maar die wilt niet voipbuster account kan zich niet aanmelden bij voipbuster blush sluit ik me oude modem weer aan dan werkt alles weer.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de mensen die via nieuwsgroepen downloaden: merken jullie ook een verschil van downloadsnelheid als het weekend is??

 

Merk al enkele weken dat er 's weekends (vooral zaterdag) de downloadsnelheid bijna halveerd (van 18mb naar 8/9mb per seconde).

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had na veel lezen ook maar telfort aangevraagd.

 

Nu sinds 26 maart op het 2de aderpaar.

 

Moet zeggen, super, max haalbaar was 17, haal hier 18.

 

Op mijn andere aderpaar zit een bbned, die haalt max. 16.

 

Heb nu bbned provider opgezegd.

 

Telfort + newsgroeppen > +/- 26 euro.

 

 

Bbned provider met nieuwsgroeppen, met kaal koper huur > +/- 60 euro.

 

Besparing per jaar +/- 408 euro.

 

Met die 408 euro kunnen we leuke andere dingen mee doen.

 

Volgende stap word VDSL2, ben benieuwd hoelang dat gaat duren eer dat hier verkrijgbaar is.

 

NL lokaal nummer sip account van BudgetPhone, inkomend telefoon verkeer ( 10 euro per jaar)

 

Uitgaand telefoonverkeer over 1 van de viopblablabla providers, denk ongeveer 50 euro per jaar aan kosten ofzo.

 

Mobiel met mobiel bellen.

 

Besparing bellen, 3 weken een luxe vakantie naar ehhh ...... vul maar in, heel erg veel geld.

 

Cheers,

Captain Picard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: julius
Ik heb nu sinds 31 januari telfort internet, modem draait sinds die tijd al stabiel, is alleen in het begin een paar keer gereset maar draait nu al:1315:21:07 uur. Mijn upload is vooral vooruit gegaan (van 80 naar 100) download zit op een stabiele 2MB/s (ongeveer 16,5 Mbit) In het begin was het even schrikken qua rekening, maar nu betaal ik elke maand maar echt 20 euro. Nu alleen nog mijn analoge lijn opzeggen, door m'n nummer te laten uitporteren naar budgetphone.(nog steeds niet de stap genomen) Scheelt me weer 10,50 per maand smile


Wat bedoel je hiermee ?
In het begin was het even schrikken qua rekening, maar nu betaal ik elke maand maar echt 20 euro.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast klaasjan

dit kun wel doen,denk goed om je contract die nog heb lopen

Zorg dat je telefoon lijn schoon,dat wil zeggen dat er geen internet verbinding op zit.

Vraag bij telfort een verbinding aan.

Gelijk een modem(draadloos).

Je kunt gelijk twee nummers krijgen.

1 nummer gelijk aan je abonnee nr de 2 kun je vaak kiezen uit een

aantal nog beschikbare nummers.

Maar lees goed de voorwaarden zowel nieuwe als oude internet aanbieder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TELE2 4Mb abonnement per 20 april opgezegd, telfort per 18 april aangevraagd. TELE2 heeft al op 17 april de dienst stil gezet. Gelijk telfort erop gezet, meteen verbinding (17 april). Telefoon op 18 april werkte ook meteen. Verbinding bekabeld rond de 20Mb:-), via stroom tussen 11-12Mb (soms hoger) en draadloos ook rond 10Mb.

Al met al dik tevreden. Moet er wel bij zeggen dat ik de afgelopen twee jaar geen enkel probleem had ondervonden bij tele2! Zelfs het opzeggen ging probleemloos, alleen hebben ze mij eerder afgesneden, maar dat werdt keurig door telfort opgevangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders staan op het punt om Telfort per onmiddelijk de deur uit te doen wegens in gebreke blijven.

 

Per 10 maart was Telfort aangevraagd inclusief telefonie met nummerbehoud.

 

Per 8 maart was de internetverbinding daar en aangezien zij bij planet ipb wegkwamen was de telefonie weg. Dat telefonie niet direct zou werken bij telfort wisten we. Maar inmiddels zitten we op 19 april en is de telefonie nog niet geregeld.

In de brief je erbij krijgt staat dat het tot 3 werkdagen kan duren voor telefonie werkt. Dat lukte al niet en de volgende belofte was dat het de maandag erop zeker zal moeten werken. (ik zat met hetzelfde, ook per 10 maart in laten gaan, per 8 maart telfort op de lijn en niet binnen 3 dagen telefonie werkend, bij mij wel werkend de maandag erop). Intussen zijn er diverse beloftes aan mijn ouders gedaan dat het zou werken. In de eerste instantie Telfort medewerker gevraagd of ze niet via een tijdelijk nummer konden bellen, waren ze in ieder geval bereikbaar. Dit kon niet zei de medewerker. De volgende keer dat mijn ouders belden kwam een medewerker zelf met deze suggestie en ze hebben nu dan wel een nummer waarmee ze kunnen bellen, maar niet hun eigen nummer. Inmiddels na nog tig loze beloftes van de kant van telfort hebben ze nu de termijn van redelijkheid meer dan gehad.

Het kan er bij ons niet in dat ze zo'n geval niet willen en kunnen oplossen blijkbaar.

 

Uiteraard zijn we door telfort ook al doorverwezen naar onze oude provider maar behalve dat de opzegging daar niet wil doordringen hebben wij al zeker 4 keer de zekerheid gekregen dat ons nummer vrij is om over te nemen. Mijn ouders worden redelijk radeloos in deze situatie en ik voor ze ook.

 

Mijn ouders willen dolgraag hun oude nummer weer terug hebben en het laatste wat ze willen is een nieuw telefoonnummer na dik 30 jaar.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...