Dreamingbox Geplaatst: 19 april 2008 Geplaatst: 19 april 2008 Dat klink niet best Outta space. Het lijkt er op dat je of geluk moet hebben of dat alles echt tegen zit:-( Ik heb begin januari tele2 opgezegd en telfort aangevraagd mbv mijn telefoonnummer. Het is allemaal vlekkeloos verlopen. Ik wens je in ieder geval suc6.
Poetsdoekje Geplaatst: 19 april 2008 Geplaatst: 19 april 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Als ik Telfort Internet en Bellen bestel dan zijn er diverse modems die ik kan bestellen, de gratis en betaalde modems Nu gaat mijn interesse uit naar draadloos, bij Telfort kost het draadloos modem, eenmalig 70 euro. Zijn daar ook alternatieven (goedkoper) voor??, dus het gratis modem nemen en een alternatief draadloos installatie (router of zo?) en met de groeten van poetsdoekje Heb het installatiepakket heden ontvangen, had dus gekozen voor de gratis modem, kheb nog een goed werkend U.S.Robotics Wireless Turbo access point &Router, en ga die dan ook maar gebruiken. Volgens de begeleidende brief zou e.e.a. op 24 april gerealiseerd dienen te zijn. Heb alvast de splitter aangesloten ik moet n.l. alles in de kelder aansluiten want daar zit het ISRA punt, wel een hele oude kabel met nog een loden ommanteling. Nu mijn vraag: ik kan nog niets testen of de aansluiting goed is, of is dat wel mogelijk. toen ik voorheen @home kreeg kon ik wel testen (met kiestoon) of de telefoon werkte, maar kon er nog niet mee bellen tot de aansluitdatum. Klopt dat? en wederom de hartelijke groeten van Poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Dreamingbox Geplaatst: 20 april 2008 Geplaatst: 20 april 2008 @poetsdoekje. Dat kan nu ook, je kunt de telefoon inderdaad laten overgaan. Ik heb wel een huurmodem van 70Euro.
cor5 Geplaatst: 20 april 2008 Geplaatst: 20 april 2008 Ja dat kan je!!! ga naar het isra of lasdop punt toe. neem een telefoon mee.(de stekker er af) je gebruik rood en blauw van toestel de andere heb je niet nodig.dan blauw of rood tegen aarde houden de (het lood) en de anderen op het isra punt of lasdop houden.dan moet je een ruis horen.is dat zo dan dan staan de draden op naar de straat.. naar de kabelkast Gr, Cor...
Poetsdoekje Geplaatst: 21 april 2008 Geplaatst: 21 april 2008 Origineel bericht van: cor5 Ja dat kan je!!! ga naar het isra of lasdop punt toe. neem een telefoon mee.(de stekker er af) je gebruik rood en blauw van toestel de andere heb je niet nodig.dan blauw of rood tegen aarde houden de (het lood) en de anderen op het isra punt of lasdop houden.dan moet je een ruis horen.is dat zo dan dan staan de draden op naar de straat.. naar de kabelkast Gr, Cor... Ik heb een telefoon aangesloten op de splitter, die ik op zijn beurt weer aan de lasdoos heb verbonden. Maar ik hoor geen enkele kiestoon. Ik weet het niet maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die lasdoos niet meer goed is, want de draden zitten er los in. althans, de draden zijn heen en weer te bewegen in de lasdoos Kan ik die lasdoos ook compleet verwijderen en rechtstreeks e.e.a. op de kabel aansluiten die het huis binnenkomt? met de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast fatfreddy Geplaatst: 21 april 2008 Geplaatst: 21 april 2008 Als je de juiste draden maar pakt kun je die lasdoos er tussen uit laten.Alleen rood (op A) en blauw (op gebruiken.
cor5 Geplaatst: 21 april 2008 Geplaatst: 21 april 2008 Hoi Je kan rechtsteeds op lasdop aansluiten. Wat te doen. Doe eerst een klein stukje lood af (10cm) van kabel die binnen komt van de straat als alles kopt dan je 4 stel draden van 2 rood-wit blauw-wit orange-wit enz die zijn een beetje getwist Dan pak rood-wit.is draad 1 van uit de straat oranje-wit is draad 2.als die op staat van de straat.rood-wit is niet helemaal rood. rood met beetje grijs.de draden moet je wel netjes aankrapen dat de koperen draad goed blank is.dan kan je ze aan het lasdoosje zeten of rechtstreeks op de kabel naar boven. solderen kan ook. rood is A draad wit is de B. Gr, Cor.....
satje4U Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Hoi Ik heb mijn planet internetplusbellen opgezegd. Dit moest telefonisch. Desgevraagd willen ze dit niet schriftelijk bevestigen. Ik heb gekozen voor Telfort internet en telefonie metnummer behoud. De vrouw aan de telefoon zei, dat ik nog een keer terug moest bellen als ik van Telfort alles binnen had. Klopt dit en wat is het nut daarvan?In de instructie van telfort staat hier niets over? Satje4u Gigablue Quad HD Plus
Gast Pacman Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Hoeft niet hoor. Ik moest ook terug bellen maar heb dat nooit gedaan. Mijn XS4all naar Telfort migratie ging probleemloos. 5 Minuten off line geweest.
Ome Merde Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Geplaatst: 27 april 2008 inderdaad. ik heb vrijdag nog iemand omgezet waarvan ik ergens eind maart de telco-telco migratie heb doorgevoerd. donderdagavond was de telefoonlijn al weg en ook adsl van planet internet, linesync was er nog wel. na aansluiten Zyxel modem van Telfort werkte dit meteen. telefonie duurt nog 4 dagen en zou uiterlijk dinsdag moeten werken. je hoeft dus niet te bellen. je zou wel aan de hand van je ordernr. de status zo nu en dan bij Telfort kunnen checken. merDe deze ruimte is te huur
Outta space Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Origineel bericht van: satje4U Hoi Ik heb mijn planet internetplusbellen opgezegd. Dit moest telefonisch. Desgevraagd willen ze dit niet schriftelijk bevestigen. Ik heb gekozen voor Telfort internet en telefonie metnummer behoud. De vrouw aan de telefoon zei, dat ik nog een keer terug moest bellen als ik van Telfort alles binnen had. Klopt dit en wat is het nut daarvan?In de instructie van telfort staat hier niets over? Satje4u Heel veel succes met Planet. Heb begin februari (voor mijn ouders) telefonisch opgezegd, moest ook nog een keer bellen als Telfort er was. Gedaan -> niks bekend van opzegging. Kreeg toen ineens te horen dat moet schriftelijk. Heb ze maar eens op hun site gewezen en wat mij is verteld. Deze persoon zou het in orde maken. 3x raden... In totaal nu al 3x opgezegd. En ze hebben toevallig vandaag weer een rekening eraf gehaald terwijl wij ze toch echt hebben laten weten dat de automatische machtiging is ingetrokken! En dan over het gedoe met nummerbehoud maar niet te spreken. Ze wouden mij bij planet even wijs maken dat ik daarvoor eerst terug moet naar een analoge lijn en daarna pas weer het nummer kan meenemen naar Telfort. Ik heb me zwaar moeten inhouden om de persoon niet voor alles en nog wat uittemaken maar heb hem wel glashard verteld dat hij mij nu een dikke leugen aan het vertellen is. Want hij kan mij ook niet vertellen waarom dat bij KPN ipb niet hoeft (ik heb daarvandaan mijn nummer meegenomen naar Telfort) en bij Planet je eerst naar analoog moet en dan naar voip kan. KPN kan beter de merknaam Planet in de prullenbak gooien, als je op deze manier je klanten behandelt??
satje4U Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Oeps, dat wordt dus duimen draaien dat het allemaal goed gaat bij Planet. Maar KPN kan er ook wat van. Dus wat het betekent dat ze " people connecten" is mij onbekend, want onderling in 1 gebouw lukt ze het al niet. Maar ik ga er maar vanuit, dat ik een keer mazzel heb. satje4u Gigablue Quad HD Plus
Outta space Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Als je mazzel hebt zou ik het fijn vinden om daar wat van te horen. Kunnen we alleen maar sterker gaan staan in het lopende conflict.
Daan Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Origineel bericht van: satje4U Hoi Ik heb mijn planet internetplusbellen opgezegd. Dit moest telefonisch. Desgevraagd willen ze dit niet schriftelijk bevestigen. Satje4u Waarom willen ze dat niet doen ? heb het ook gedaan bij internetplusbellen ik heb een mooie bevestingsbrief gekregen dat mij abo wordt opgeheven per genoemde datum. Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Outta space Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Dat bliijft een goede vraag, mijn ouders hebben later de toezegging gekregen dat (het was de 3e keer dat de opzegging verwerkt zou worden) we binnen 5 werkdagen een bevestiging hiervan zouden krijgen, nooit gehad. Het hele zaakje ligt nu bij de rechtshulp die ze hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen