hansdc Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 wacht maar tot er echt storing is, dan is 5 tot 10 dagen gewoonweg onacceptabel zeker als ze ervoor 6 weken offline houden.
Gast ThaTiCK Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Ik begin met een dikke afklop. Sinds 1999 ben ik online, eerst via inbel, later isdn, kabel (sonera/quicknet/chello) daarna adsl Fast-XS (weet iemand nog van die waardeloze club?), overgegaan op Dutchweb, toen niet gekozen voor Fiberworld (aargh) maar Wanadoo, toen paar jaar Quicknet en nu sinds april Telfort... Nog niet eerder ook maar een paar uur zonder gezeten. Klop en nog 's afklop! Telfort werkt hier (op een nieuw adres) nog beter (qua connection en ping) dan op m'n oude adres. Geen downtime, ook niet op telefonie (voipbuster).
Reneetjuh Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Origineel bericht van: ome to alleen het telefoon gebeuren wil het welleens niet doen maar de modem resetten en het is over Had speedlinq geen last van!!! Ik blijf erbij, het is een regelrechte ramp, zeker nu ze het netwerk aan het migreren zijn... Bepaalde telforters kun je niet meer bereiken in je netwerk... Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...
hansdc Geplaatst: 14 september 2008 Geplaatst: 14 september 2008 joepie contract wordt ontbonden per 15 september scheelt 4 maanden ellende. nu maar een nieuwe uitkiezen die wel een fatsoenlijke helpdesk heeft en niet 5 werkdagen als standaard respons heeft. iemand suggesties?
hansdc Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Weet iemand het fax nr van tefort om het geld terug te claimen van de periode dat er storing was?
Ome Merde Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Geplaatst: 17 september 2008 dat moet je via een aangetekende brief doen. merDe deze ruimte is te huur
D_liver Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Snap het niet hoor hier werkt het werkelijk perfect absoluut geen klagen!! 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Ome Merde Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Geplaatst: 17 september 2008 idem hier, maar dat geldt voor alle providers. bij de één werkt het vlekkeloos, bij de ander is het een drama .... merDe deze ruimte is te huur
Antidot Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Hoi, Van tiscali T12 naar telfort 20mb over gestapt, ik heb nog steeds 12 mb en heel vaak telefoon storing. Paar keer gebeld, antwoord was: jou lijn is open tot 20 mb, maar jou lijn kan niet meer dan 12 mb tegen dus het blijft 12 mb. MVG
Gast ThaTiCK Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Het lijdt wel makkelijk tot ontevredenheid he, zo'n full-open lijn. Maar als je ervan uitgaat dat het het maximaal haalbare op jouw lijn is kan je toch niet zeuren... Natuurlijk moet het wel goed functioneren verder.
julius Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 toch heb ik het gevoel dat ze cappen. Met Orange (zelfde telefoonlijn) haalde ik destijds max 18 Mbit per seconde met een upload rond de 80 Kb. Nu met telfort ligt mijn download op max 15 Mbit per seconde mijn upload ligt nu op max 100 Kb. Ik kan ook zien dat mijn telfort modem lager intraint met dezelfde bekabeling. Denk dat ik mijn modem nog even heel dicht op het is/ra zet misschien ligt het toch aan de bekabeling, of is het modem gewoon brak. Zit zelf 500 meter van de centrale. Voor mij is het wachten op glasvezel of snel kabelinternet en ik verwacht toch wel dat ze in een grote stad als Groningen glasvezel gaan aanbieden, zit hier in een studentenbuurt. Bier uit de fles is 100 keer beter dan uit blik!! Lekker zo'n 20 Mbit verbinding!
Peterbraaf Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 Hier in Breda hebben wij sinds 4 maanden de Telfort 20Mb + telefonie aansluiting. De overgang van mijn vorige aanbieder (Tele2/Versatel) naar Telfort verliep vlekkeloos. Ik ben op die dag gaan werken overdag en heb s‘ochtends die rommel van Tele2 eruit getrokken. ’S-avonds die Zyxel Multi PC modem van Telfort eraan gehangen en enkele minuten later verbinding. Niet slecht als ik al die overgangen van providers in het verleden als vergelijking erbij neem. Soms weken zonder verbinding destijds. Tot nu toe bevalt het redelijk goed. De verbinding op ons adres is gemiddeld lekker hoog. Wel is waar dat wij geregeld problemen hebben met de telefonie. We zijn heel vaak voor mensen niet bereikbaar. Zij krijgen dan direct voicemail enzo terwijl de telefoon hier geen enkele keer is overgegaan. Ook kunnen wij vaak zelf niet bellen. (ongv. 2 x per maand en dan een paar uur). Verder kunnen wij niet bellen naar 1 specifiek familie-adres met ook een abbo bij Telfort. Dit is afgelopen jaar bij hen omgezet vanuit de provider Speedlink. Als ik hun bel hoor ik alleen een stilte als zij oppakken, telkens weer. Dit gebeurd alleen als wij hen bellen. Als zij ons bellen gaat het wel goed. Jammer ook van Telfort dat voor die modem(met extra mogelijkheden dan de standaard modem) € 70,- betaald moest worden en deze nog niet eens eigendom is. Ik denk dat Alice op het moment de enigste concurrerende aanbieder is met hetzelfde product. (Lekker snelle 20Mb verbinding met telefonie (gratis bellen naar vaste nummers zonder opstarttarief)voor alles bij elkaar net onder de 30 euro/maand. Alice werkt met een opzegging van 1 maand en Telfort met 1 jaarcontract. Heb destijds voor Telfort gekozen vanwege de vele negatieve recensies op het net van Alice en omdat Telfort een snellere verbinding aangaf op dit thuisadres dan Alice. Feitelijk denk ik dat het niet zo heel veel uitmaakt tussen die twee..
Ome Merde Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Geplaatst: 20 september 2008 Alice wisselt veeeel vaker van IP-adres dan Telfort. dat vind ik een nadeel als je het e.e.a monitort via intersnert. merDe deze ruimte is te huur
Neptunus Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Het is overal wat! Zo heb ik op dit moment een probleem met KPN waar ik maar niet uitkom. Bijna twee maanden geleden ben ik overgestapt op internetplus bellen extra, ik kwam van ADSL planet. Ik weet inmiddels dat mijn abo erg duur is maar als je er interactieve tv bijneemt en dan ook nog eens weet dat digitenne gratis wordt is het voor mij een acceptabel pakket. Nu hebben ze een fout gemaakt met het oude planet klantnummer, het bleek dat aan dat klantnummer de lijn hing. Bij het beëindigen van het planet contract is ook de telefoonlijn opgezegd! Resultaat: geen signaal meer op de lijn, dus niet bellen en geen internet.......argggghh! En dan begint de ellende, na vele afdelingen te hebben gesproken en vele, vele ergenissen te hebben verwerkt ben ik nu helemaal losgekoppeld en is een nieuwe order aangemaakt. Alleen gaat dat 3 tot 4 weken duren, moet ik de huidige experia box opsturen enz. enz. Ik leen nu een poort van de experia box van mijn buurman want ik kan echt niet zonder internet. KPN heeft de fout gemaakt, ik niet, en dan toch die ellende. Even switchen is er niet bij, ik heb Telfort gebeld maar dat duurt nog langer en bovendien wil ik interactieve tv vanwege het voetbal, Telfort gaf mij de tip over te stappen naar UPC kabel want dan heb je binnen een week signaal, in onze gemeente is er echter geen digikabel en bovendien ben ik blij dat ik van UPC af ben door de ellende die ik vroeger had met de kabel. Grootste probleem vind ik dat er geen balie is waar men je kan helpen zoals bij bijvoorbeeld de belastingdienst, je bent volledig overgeleverd en dan vind ik beangstigend. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gerard 76 Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Nou,vandaag een doos gekregen met de modem en ander spul Moet nog wel ff wachten op een brief waarin staat wanneer de aansluiting geactiveerd wordt. Nu werkt het iig nog niet.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen