Vmax145 Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 gewoon je modum in de gaten houden wanneer lampje uit is ,dan andere aansluiten inloggen klaar gr.Vmax Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1
Oldereast Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Origineel bericht van: Peterbraaf Wel is waar dat wij geregeld problemen hebben met de telefonie. We zijn heel vaak voor mensen niet bereikbaar. Zij krijgen dan direct voicemail enzo terwijl de telefoon hier geen enkele keer is overgegaan. Ook kunnen wij vaak zelf niet bellen. (ongv. 2 x per maand en dan een paar uur) Die ellende begint bij mij nu ook de kop op te steken. Toch is het een hele tijd goed gegaan. Maar nu heb ik precies hetzelfde als jij. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
satwave Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Telfort erkent structurele problemen vaste telefonie. Zie link (webwereld.nl) http://webwereld.nl/articles/53040/telfort-erkent-structurele-problemen-vaste-telefonie.html Mvg.
Gerard 76 Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Heb hier inmiddels internet aan de praat. Download 13.500 kbps en upload 800kbps. Mij hoor je niet klagen...
cosmos Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Origineel bericht van: Gerard 76 Heb hier inmiddels internet aan de praat. Download 13.500 kbps en upload 800kbps. Mij hoor je niet klagen... Hier ook prima, telefoon ook prima. Werk met een SpeedTouch 780WL Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 942 / 17.604 DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3 DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3 Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|
Poetsdoekje Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Origineel bericht van: satwave Telfort erkent structurele problemen vaste telefonie. Zie link (webwereld.nl)http://webwereld.nl/articles/53040/telfort-erkent-structurele-problemen-vaste-telefonie.html Mvg. Ja ik kan dat beamen, geregeld lopen hier thuis de discussies hoog op....... Telfort telefonie is inderdaad een en al doffe ellende, de ene keer kun je zelf niet bellen, de andere keer kun je niet gebeld worden..... Dan duurt het wel meer dan een minuut voordat je kontakt hebt,... ook komt het vaak voor dat mensen bellen naar jouw nummer en dat je hetzelf niet hoort, maar aan de andere kant gaan de beltoon wel over. Dus met een woord TROEP.... ondanks dat toch de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast angelico1966 Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 ik heb precies dezelfde problemen
Gast ThaTiCK Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik blijf me afvragen waarom de door de providers geleverde voipdiensten zo gevoelig zijn voor storingen, terwijl de 'dedicated' voip leveranciers voor minder centen veel beter functioneren..
Oldereast Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Volgens mij is het net andersom. De VOIP van hetnet werkt als een tierelier (nooit storingen gehad) maar kost wel meer dan bijvoorbeeld alice of telfort. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Neptunus Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Origineel bericht van: Oldereast Volgens mij is het net andersom. De VOIP van hetnet werkt als een tierelier (nooit storingen gehad) maar kost wel meer dan bijvoorbeeld alice of telfort. Inderdaad, zelfde ervaring met VOIP van KPN via Experiabox. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast ThaTiCK Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd maar jullie namen dan ook weer niet het door storingen geplaagde 'internetplusbellen' van kpn af..? Het lijkt erop dat ik niet zo'n hoge pet op heb van triple en double-play abo's. Lekker de diensten gescheiden laten leveren door toko's die daar goed in zijn. Mocht je ervaring bij één van hen niet goed zijn, kan je op dat ene deel switchen en creëer de perfecte combi.
Neptunus Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Origineel bericht van: ThaTiCK Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd maar jullie namen dan ook weer niet het door storingen geplaagde 'internetplusbellen' van kpn af..? Het lijkt erop dat ik niet zo'n hoge pet op heb van triple en double-play abo's. Lekker de diensten gescheiden laten leveren door toko's die daar goed in zijn. Mocht je ervaring bij één van hen niet goed zijn, kan je op dat ene deel switchen en creëer de perfecte combi. Ik heb triple play van KPN, internet (8mb) plus bellen, interactieve TV en ook nog digitenne wat zelfs gratis is. Het draait nu allemaal als een tierelier en ben er erg blij mee, wel is het zo dat ik zeer slechte ervaringen heb met de helpdesk van KPN, terugbelafspraken komen ze niet na en veel ondeskundig personeel, diegene die voor jou het probleem kan oplossen zit ergens in een ivoren toren en is absoluut niet te bereiken. Overigens herkenbaar, dit soort problemen hebben bijna alle grote telco's Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast ThaTiCK Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Nu alweer (niet dat ik 't vaak volg) kpn (lees Telfort) bovenaan de klachtenlijst van Kassa, vanwege het Internetbellen... Ik blijf aanraden, neem Telfort gerust maar dan met het VOIP van een 'third party'.. de gratis-leenmodem leent zich er prima voor.
MagicOnline Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Ik heb nu een half jaar telfort (KPN bitstream2 lijn) Deze lijn is super stabiel en ik heb nog nooit een ander IP adres gekregen of uitval gehad. Ik haal hier 1650KB ben dan ook dik tevreden voor die € 19,95 per maand CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gerard 76 Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Hier ook een tevreden telfort klant. 1600/1700 kbps download en 800 kbps upload. Nog geen uitval gehad. Wel moest ik een nieuwe switch halen, omdat m'n Belkin router niet met de modem overweg kan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen