rlckring Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: ThaTiCK Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd maar jullie namen dan ook weer niet het door storingen geplaagde 'internetplusbellen' van kpn af..? Het lijkt erop dat ik niet zo'n hoge pet op heb van triple en double-play abo's. Lekker de diensten gescheiden laten leveren door toko's die daar goed in zijn. Mocht je ervaring bij één van hen niet goed zijn, kan je op dat ene deel switchen en creëer de perfecte combi. Ik heb triple play van KPN, internet (8mb) plus bellen, interactieve TV en ook nog digitenne wat zelfs gratis is. Het draait nu allemaal als een tierelier en ben er erg blij mee, wel is het zo dat ik zeer slechte ervaringen heb met de helpdesk van KPN, terugbelafspraken komen ze niet na en veel ondeskundig personeel, diegene die voor jou het probleem kan oplossen zit ergens in een ivoren toren en is absoluut niet te bereiken. Overigens herkenbaar, dit soort problemen hebben bijna alle grote telco's Neptunus.. Haal je die 8mb voor je internet?? Op welke snelheid traind je modem in als ik vragen mag.
Poetsdoekje Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Origineel bericht van: satwave Telfort erkent structurele problemen vaste telefonie. Zie link (webwereld.nl)http://webwereld.nl/articles/53040/telfort-erkent-structurele-problemen-vaste-telefonie.html Mvg. Ja ik kan dat beamen, geregeld lopen hier thuis de discussies hoog op....... Telfort telefonie is inderdaad een en al doffe ellende, de ene keer kun je zelf niet bellen, de andere keer kun je niet gebeld worden..... Dan duurt het wel meer dan een minuut voordat je kontakt hebt,... ook komt het vaak voor dat mensen bellen naar jouw nummer en dat je hetzelf niet hoort, maar aan de andere kant gaan de beltoon wel over. Dus met een woord TROEP.... ondanks dat toch de groeten van poetsdoekje Eerlijk is eerlijk, sedert een maand ongeveer gaat het een stuk beter met bellen, het schijnt toch dat ze er wat aan gedaan hebben. en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Oldereast Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Eerlijk is eerlijk, sedert een maand ongeveer gaat het een stuk beter met bellen, het schijnt toch dat ze er wat aan gedaan hebben. Hier hetzelfde, al weer een langere tijd probleemloos bellen Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen