NL1PDV Geplaatst: 22 oktober 2007 Geplaatst: 22 oktober 2007 Hallo, Ik heb een asus laptop een jaar of 5 oud , nu de laatste tijd doet mijn beeld hiervan erg vreemd.. Als ik bv de laptop aan zet dan trilt het beeld heel erg en somd laat ie de achtergrond geheel in strepen 9verticaal) zien.. Ook al eens de stekekr s goed bekeken en schoon gemaakt maar dat maakt niet uit.. Zo kan het en maand goed gaan en dan ineesn een paar dagen vreemd beeld trillen en wat ik al zei uitgerekt beeld.. Bijna overleden ???? Wie weet iets , bedankt alvast voor de info.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
mapi Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 heb soortgelijk probleem (ook een ASUS ). Alleen bij mij begint dat pas nadat de leptop een tijd aanstaat. Naarmate deze tijd verstrijkt wordt het probleem steeds groter. Heb jij dat ook ?. Videokaartgedeelte misschien ?? Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
NL1PDV Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2007 ja ik dacht ook aan video gedeelte , het is bij mij zo inprinciepe doet alleen het bureaublad vreemd , als ik bv explorer open daar zie je het niet in als je exploere kleiner maakt dan zie om exploere heen het beeld heel gek doen .. ook al de drivers van beeldscherm verwijderd nieuwere gedownload maakt allemaal niets uit vreemd fenomeen , en idd na een langere tijd begint het .. maar het verschilt de ene keer eerder als de ander keer .. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Gast Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Dit klinkt erg naar heeel oude problemen die we wel eens hadden met PC's toen die nog hun BIOS chippies los in een socket hadden zitten. Die begonnen 'vreemd gedrag' te vertonen als ze warm werden. Even openschroeven, kijken of er van die knollen in sockets aanwezig zijn en eea (met beleid) aandrukken?
Ome Merde Geplaatst: 26 oktober 2007 Geplaatst: 26 oktober 2007 gebeurd het ook met een aangesloten monitor ? merDe deze ruimte is te huur
NL1PDV Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2007 heb ik nog niet geprobeerd merde , Kan ik wel eens gaan testen.. zien of dat iets opleverd.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
NL1PDV Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2007 heb een monitor aan gesloten maar precies het zelfde ?? het gekke alleen de desktop zeg maar start ik Inet explorere op dan zie je dat veld goed en de achtergrond zie je dus raar doen ???? vreemd als beeldscherm niet goed zou zijn zou ie Inet explorer ook fout moeten laten zien , toch ?? Ook al een gewoon kale achtergrond gebruikt maar ook daar dezelfde problemen .. met asus gebeld maar die ondersteunen deze laptop niet meer dus met andeer woorden weten we niet zoek het maar uit .. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen