Ga naar inhoud


[Strong 4375] Strong 4375 met Diseqc 1.2 rotor


Gast

Aanbevolen berichten

Hi Folks,<P>Weet iemand hoe ik de Strong 4375 met een diseqc 1.2 rotor kan laten werken. Volgens de officiele site is ie wel te upgraden naar diseqc 1.2. Maar kan geen informatie vinden hoe. Heb al de nieuwste bios/firmware (V1.02) erin zitten. Dat is blijkbaar niet genoeg, aangezien ik mijn diseqc 1.2 rotor nog steeds niet kan aansturen.<P>Ieder beetje hulp wordt zeer gewaardeerd.<BR>Met vriendelijke groetjes,<P>Ching

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Ching:<BR><STRONG>Hi Folks,<P>Weet iemand hoe ik de Strong 4375 met een diseqc 1.2 rotor kan laten werken. Volgens de officiele site is ie wel te upgraden naar diseqc 1.2. Maar kan geen informatie vinden hoe. Heb al de nieuwste bios/firmware (V1.02) erin zitten. Dat is blijkbaar niet genoeg, aangezien ik mijn diseqc 1.2 rotor nog steeds niet kan aansturen.<P>Ieder beetje hulp wordt zeer gewaardeerd.<BR>Met vriendelijke groetjes,<P>Ching</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Je hebt hier andere software voor nodig neem<BR>eens kontakt met Strong Nederland op.<BR>Zij kunnen je precies vertellen hoe het in zijn werk gaat.<BR>De verandering die plaats vind is de motorsturing het is na het laden niet meer mogelijk om een actuator aan te sturen. <BR> cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...