DikkieDick Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Hallo, Ik kom er niet uit: ik kan niet 2 tuners descrambelen met Cand3. Als ie op de ene zender staat en hij gaat opnemen via tuner 2, dan houdt tuner 1 er mee op. Ik gebruik het Relook-support-image van 4-10. Hoe los ik dit op? Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
GNcontrol Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Dick, Gewoon CCcam gebruiken..... GNcontrol
DikkieDick Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2007 Maar dan werkt mijn cd-kaart niet. Althans bij andere fw's die ik heb geprobeerd. In deze zit ie niet eens ingebakken. Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
GNcontrol Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 In de laatste Neumo-fantacy 2.13.6 zit CCcam volgens mij al in, of is via download-menu te pakken. I.e.g. kan CCcam prima dubbel decrypten. Groet, GNcontrol
DikkieDick Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik heb het relook-support-image die het nu redelijk lijkt te doen. CCCam geïnstalleerd maar geen beeld met CD-kaart. Dan voorlopig toch maar ff via enkele tuner. In ieder geval ben ik de filmvoorraad aan het uitbreiden door educatief Premiere te kijken/recorden. ;-) Ik kijk wel als ik meer tijd heb. Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen