Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong SRT-8000 Channel Editor


Gast

Aanbevolen berichten

Beste SRT-8000 bezitters,<P>Wie o wie is bereid zijn medewerking te verlenen aan een nieuw op te zetten project: Doel van dit project is het bouwen van een bruikbare channel editor voor de <A HREF="http://www.strongsat.com/products/8000.html" TARGET=_blank>Strong SRT-8000</A>. <P>Hennesk heeft hiermee al een beginnetje gemaakt, ik ben zelf ook aan het klooijen geslagen, en in het vuur van de strijd mijn SRT om zeep geholpen door blikseminslag... <P>Maargoed, ik weet zeker dat er een heeeleboel mensen zijn die erg blij zouden zijn met een channel editor voor de Strong SRT-8000!!!<P>Hennesk, hoe sta jij met je vorderingen? <P>Ik kan me voorstellen dat het Spaans in de strong-manuals van Death Cafe een barriere opwerpt, maar wellicht is er iemand op het board die daarmee minder moeite heeft en zijn/haar medewerking aan dit project kan leveren???<P>Wellicht wil TQ aan dit project wat meer aandacht schenken (voor zover dit reeds een project genoemd kan worden...)????<P>Groeten,<P>Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites


Medewerking in de vorm van ???<P>en om vragen zoals <BR>Hennesk, hoe sta jij met je vorderingen? <BR>te voorkomen is het waarschijnlijk beter<BR>om alle bevindingen in 1 en de zelfde topic<BR>te posten en of er een pagina aan te wijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik het helemaal mee eens! TQ gaf al aan er best een eigen forum aan te willen wijden, indien er maar genoeg lieden geintresseerd zijn!<P>Dat probeer ik nu te bereiken..<P>666 Software... Hmmm.. Volgens mij bent u reeds eerder in dergelijke projectjes betrokken... Medewerking in de vorm van mensen die Spaans lezen/schrijven, mensen die slimme code kunnen schrijven, mensen die informatie hebben over de exacte inhoud van de kanalenlijst in de SRT-8000 enzovoort.<P> wink.gif" border="0<p>[ 10-07-2001: Message edited by: Galgootje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee zo'n channel editor voor de Strong 8000 !!!<P>Ik weet niet veel van Deadcafe enzo, maar ik kan wel dingen voor jullie vertalen vanuit het Spaans, dat is geen enkel probleem!!<P>Ik heb zelf een V20 met een da3ned3SPok patch en Duck files, maar deze zet ook al zijn eigen volgorde van de zender op de decoder, maar zonder C+ NL, dus ik heb alles opnieuw ingelezen, en ik heb weer alles. Moet ik me zoiets bij die channel editor voorstellen ?<P>Ik hoor wel als jullie van dienst kan zijn.<P>Met vriedelijke groeten,<P>Willy D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willy,<P>Jouw bijdrage wordt vooraf al enorm gewaardeerd. Dit is waar SAT4ALL mijns inziens voor is. Voor en door mensen die samen één hobby hebben. Hoe meer mensen hun bijdrage aan het board leveren, hoe interessanter het wordt!<P>De spaanse manuals zijn beschikbaar, ik kan ze je op verzoek toemailen...<P>Stuur eventjes je email adres, als je slim bent doe je dat effe in een Private Message...<P>Je kunt ook gewoon een email aan mij sturen, dan reply ik daar gewoon op.<P>Mailen kan (iedereen welkom met bijdragen!) op: <P> strong_8000@hotmail.com <P>Groetjes,<P>Galgootje smile.gif" border="0<p>[ 10-07-2001: Message edited by: Galgootje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

het enige wat ik op dit moment kan doen is<BR>de info vanuit een ooghoek volgen aangezien<BR>ik met iets bezig ben wat voor ons allemaal<BR>een grotere prioriteit heeft wink.gif" border="0 maar ik denk dat het goed is om de verschilende firmwares<BR>met voor geprogrammeerde kanalen eens als<BR>hex naast elkaar te zetten en dan de adressen eens met elkaar tevergelijken<BR>en kijken of er een proggie is wat de huidige<BR>firmware uit de decoder kan dumpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me voorstellen dat "dat" onderwerp een hogere prio voor ongeveer elke bezoeker hier heeft. Da's zo ongeveer van eenzelfde strekking als wat ik bedoel, maar dan op hoger niveau, als je begrijpt wat ik bedoel...<P>Ik had beloofd te zoeken naar die URL voor de channeleditor voor Philips Secadozen... Heb me dus het lazerus gezocht, maar niet echt gevonden... En, jawel, thabutcher was me voor met de url van <A HREF="http://usuarios.tripod.es/besamidos" TARGET=_blank>DecLink by Besami2 - Version 0.97 - Beta</A>, wat mij weer een hoop zoekwerk verder scheelt. Dat overigens was niet specifiek de philips channeleditor waarover ik eerder sprak, maargoed.<P>Hier is ie dus, met eer aan Thabutcher!<P>Galgootje smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er blijkt al zo'n editor te zijn als de volgende thread lees.<BR>---------------------- <BR>url=snipsnap<BR>Toxic[Q]]:<BR>Met deze mensen werken wij niet samen! Daar vind je alleen maar gebakken lucht en de webmasters aldaar vonden het nodig diverse delen van sat4all te kopieeren. Alles wat we van hen konden krijgen na een vriendelijke vraag die zaken te verwijderen was een grote bek frown.gif" border="0 <BR>-----------------<P>Misschien kan er samengewerkt/gedacht worden ?<p>[ 11-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Willy D<P>ben je nog bezig geweest met het vertalen van<BR>de handleidingen waar galgootje het over had ??<P>Ps.als iemand zeer bedreven is in spaans en toevallig enige vrijetijd over heeft en zich<BR>geroepen voelt om een heel legioen strong<BR>bezitters te verblijden door de volgende site<BR>in zijn geheel te vertalen <A HREF="http://www.jfo.net/guiastrong/contenido/index1.htm" TARGET=_blank>-=Deze hier ja =-</A>en zet hem op je homepage ik denk dat je teller roodgloeiend wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...