LeXX Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Is het mogelijk om een single multytenne schotel en een rotor aan te sluiten d.m.v. een aparte discq switch. En zo ja hoe dan ? Ik gebruik een Dreambox 7020 ontvanger. BVD Lex
Littlesat Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 In princype wel... De coax eerst door de diseqc-rotor en dan de multitenne... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
LeXX Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2007 Dat het principe wel kan is ok,maar kun je ook uitleggen hoe. Lex
Littlesat Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Gewoon aansluiten... Alle draaibare posities op de eerste LNB (Dezelfde als Astra) selecteren en klaar. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
LeXX Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2007 Citaat: Gewoon aansluiten... Alle draaibare posities op de eerste LNB (Dezelfde als Astra) selecteren en klaar. Als het zo makkelijk zou zijn had ik de vraag niet hoeven stellen. Ik denk dat je zelf niet zo'n config hebt. Is er ook iemand die het wel weet,wat betreft de instellingen op de dreambox. Lex
Littlesat Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Alle satellieten op LNB 1 (A-A) inclusief de Astra. Hotbird, Astra3 en Astra 2 resp. op A-B, B-A en B-B. aansluiten coax eerst de router dan de multytenne LNB. Klaar(!) Alleen voor de meeste satellieten is de marge met de 45 cm schotel nogal klein. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
LeXX Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik denk dat ik mijn vraag verkeerd gesteld heb,ik wil als dat mogelijk is mijn rotor naast de Multytenne gebruiken om de 4 sats van de Multy zonder draaien te benaderen en de resterende sats via de rotor. Is dit mogelijk ?? Lex
Littlesat Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Dan zal je een uncommited switch nemen. Je gaat dan eerst door de router dan naar de uncommitted switch. Een uitgang van deze switch gaat naar de multitenne en de ander gaat naar de LNB van je draaibare schotel. Zo heb ik het nu ook.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen