Gast Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 allez tof ik had aan de winkel gevraagd of zij niets konden doen en dit was het antwoord Ja het is een probleem, de soft staat momenteel niet meer op satelliet en door een of andere oorzaak zijn er al eens modules die gereset worden naar de basis soft 1.30, maar deze werkt niet met TV Vl. >De enig oplossing is de stream die je kan vinden op de service pagina's van ##GECENSUREERDE TEKST OF URL##.nl, maar deze kan alleen met een Topfield PVR er op geplaatst worden. (zelf hebben wij dit toestel niet). maw kan ik dus niet meer naar tv kijken zolang er geen oplossing is
Gast Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Citaat: Ik heb Aston Module 1.0300B als je da wilt zeggen en TVV Ik moet er ook bij vermelden dat bij het kijken van deze film gisterenavond ik wel twee programma's aan het oppakken was Updaten? Dat zal lastig worden met deze module. Ik heb het ook wel eens geprobeerd met n.b. een 1.05 van Aston, maar updaten kan pas bij versie 1.07.
RobbieT Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 En laat een 1.07 nou in maagdelijke toestand software versie 1.03 hebben... CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Ja, hallo! Ik ken alle versies van die module zo langzamerhand, maar dat ze een upgrade noemden naar een hardwareversie had ik nooit durven dromen natuurlijk.
Gast Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 maw ik kan voorlopig niks doen en dus bijgevolg niet meer gebruik maken van mijn pvr ontvanger ? Gelukkig heb ik hier nog een gewone ontvanger met ingebouwde kaartlezer staan die voor boven bestemd is maar ik nu hier beneden gebruik maar ja daar kan ik dan weer niet mee oppakken of kan ik oppakken via mijn pvr ontvanger maar hoe moet je dan alles aansluiten ?
RobbieT Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Joeri, met de file en een Topfield 5xxx PVR kan je er zo weer de goede firmware inzetten. Hier te vinden: http://ftpaston.free.fr/download_module_for_topfield/ Je satellietzaak heeft vast wel een Topfield en anders is er wel iemand die een Topfield heeft in je buurt die het voor je kan doen. Nog even voor de duidelijkheid, we hebben het over deze module: CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 de dealer heeft het niet want daar had ik ook al gehoord dus zit er niks op dan iemand te vinden he inderdaad het gaat over die module
RobbieT Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Succes, er is vast wel iemand die dat wil doen voor je. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast Geplaatst: 26 oktober 2007 Geplaatst: 26 oktober 2007 Kheb ook een Inverto 7000 en astoncrypt 1.07. (2.18 nu) Zelfde probleem hier, TVV werkt niet zoals het moet, ik krijg ook de melding 'Controleer rechten...' Wat ik ergens heb gelezen is: -duur van berichten van CI module op maximum zetten. -Dan op een zender van TVV zetten, dan komt die melding en dan is het wachten. -Na +- 10 minuten wordt de kaart dan eindelijk geinitialiseerd. Dus effe snel tv kijken is enorm lastig. Volgens mij ligt het probleem in de softwarecombinatie aston 2.18 en inverto 1.4rev140. Versie 2.17 werkte stukken beter maar ja downgraden is blijkbaar niet mogelijk dus is het wachten op een nieuwe betere versie. Ik vind het wel erg dat gebruikers als testers worden beschouwd, mensen die niet veel van techniek afkennen zitten serieus in de penarie. TIP: als het systeem naar behoren werkt, niets upgraden vooraleer je zeker weet dat het een goede combinatie is. (internet forums afschuimen) Trouwens, updaten via satteliet is wel mogelijk op de inverto, er was een bericht dat versie 2.17 niet op de stteliet zat maar dit is wellicht nu verholpen.
Lemon Geplaatst: 26 oktober 2007 Geplaatst: 26 oktober 2007 Volgens de site van Aston is er niets On The Air: "Mise à jour DVB CI Actuellement, il n'y a pas de mise à jour pour ce produit." TV Vlaanderen Duo LNB Twin B&R 65 VU+ Solo2 M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)
Gast Geplaatst: 26 oktober 2007 Geplaatst: 26 oktober 2007 Kan zijn dat het op de site staat, maar ik heb 2.18 in ieder geval via sat verkregen. PCsuite of hoe noemt het werkt niet op mijn computer en mn inverto is niet van zn plaats geweest... Niet dat ik aanraad om 2.18 te gebruiken, als je kan zet er dan 2.17 op. (voor TVV, kheb geen andere abbonnementen)
Lemon Geplaatst: 26 oktober 2007 Geplaatst: 26 oktober 2007 Heb je nog onlangs via Satelliet de module geupdated naar 2.18? Of is het wat langer geleden? (Ik heb mijn 2.18 ook via satelliet binnengehaald, maar dat was wel in juli ...) TV Vlaanderen Duo LNB Twin B&R 65 VU+ Solo2 M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)
Gast Geplaatst: 26 oktober 2007 Geplaatst: 26 oktober 2007 Zo'n week geleden ongeveer...kheb er lang mee gewacht en khad blijkbaar nog wat langer moeten wachten...
Gast Geplaatst: 28 oktober 2007 Geplaatst: 28 oktober 2007 Heel raar bij mij dus niet zonet nog paar keer een poging gedaan maar helaas Kan wel terecht dan toch bij mijn dealer die ging de module terug opsturen
Gast Geplaatst: 30 oktober 2007 Geplaatst: 30 oktober 2007 Laat er dan 2.17 opzetten he want het is een gezever anders...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen