loewe fan Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Hallo, Ik zit hier met bovenstaande kaart. Deze kaart heeft een VGA en een DVI uitgang. Nu is het zo, dat ik op deze kaart een tweede scherm wil laten draaien dmv de DVI uitgang. Ik heb dus vandaag een tussen stuk gehaald die je op de DVI uitgang van de kaart kunt zetten en aan kunt sluiten op een VGA kabel die dan naar je tweedescherm loopt. Dus nu is het zo eerste scherm VGA, tweede scherm dmv verloop DVI/VGA Ik heb ook een nieuwe driver geinstalleerd, maar ik krijg geen contact met mijn tweede scherm. Ook niet als ik de VGA van het eerste scherm af haal en alleen de DVI/VGA naar het tweede scherm aansluit. Wie kan mij verder helpenmvgr Loewefan
icesat Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Heb je het NVidia instellingen menu in het configuratiescherm al geprobeerd? Hierin kan je de optie "meerdere beeldschermen installeren" selecteren en configureren.
loewe fan Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2007 ik heb hem aan het lopen. Lag blijkelijk aan het aantal Hertz die ik niet goed had staan. mvgr Loewefan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen