gasoline Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik heb ooit een setje gehad van een supermarkt die het goed deed. Nu is de ontvanger lang geleden stuk gegaan en heb ik me net een SKYSTAR2 PCI kaartje aangeschaft voor de pc. Daar gebruik ik het oude (plasitc) schoteltje voor van die supermarkt set. Maar ik krijg nergens signaal. En doe dus wat fout. Is het nu zo dat als je een satfinder gebruikt (Progfinder II voor PC) dat de SIGNAL QUALITY & SIGNAL STRENGTH beide op 0 horen te staan als je niet op een satelliet gelocked bent? Of hoort een van de beide in ieder geval een reading te geven? Als ik daar antwoord op heb kan ik verder, want het lukt me al een aantal dagen niet om signaal te krijgen. Mogelijk doet die schotel/lnb het helemaal niet. Wil eigenlijk eerst de boel aan de praat hebbenb voor ik een Multytenne aanschaf. Skystar2 PCI + Multytenne met balkonvoet
WPW Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Beide balken moeten iets aangeven, ten minste 1 balk moet altijd iets aangeven aangezien deze de verbinding tussen ontvanger en lnb aangeeft. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Moderator ceesv Geplaatst: 23 oktober 2007 Moderator Geplaatst: 23 oktober 2007 Als dit een screendump is van je actuele poging wat te ontvangen is het duidelijk dat je niets ontvangt. Selecteer eens bij sat de astra 19 en een juiste transponder frequentie en setting. Succes Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gasoline Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2007 Citaat: Beide balken moeten iets aangeven, ten minste 1 balk moet altijd iets aangeven aangezien deze de verbinding tussen ontvanger en lnb aangeeft. Dat dacht ik al. Dank voor de reactie. Zal nu eerst een de LNB en bedrading controleren. Zodanig dat ieder geval in 1 balk een reading komt. EDIT: Sorry, Sorry. Wat een domme fout. Koppelingetje naar de PC was slecht gemaakt. Opnieuw erop gezet en binnen 1 minuut een satelliet te pakken. Nog wel geen 100% maar toch. Soms doe je de moeilijke dingen goed en de simpele fout. Maar ja, ik heb beeld. Komt alleen steeds een of andere MPEG2 mededeling door mijn beeld. Skystar2 PCI + Multytenne met balkonvoet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen