bigtwin Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Mijn Win XP pro pc blijft maar crashen, start dan weer op, crashed weer etc. In safe mode kan ik wel starten, maar waar ga ik dan zoeken naar wat de fout kan zijn? Ben wel bekend met Windows, maar geen doorgewinterde Win kenner. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
WPW Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Kijk eens in de event log/logboeken. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Ome Merde Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 kan 1001 oorzaken hebben. in de veilige modus de nodige scans uitvoeren (op beesjes) en evt. via start --> uitvoeren --> msconfig --> opstarten alles uitvinken en rebooten maar, eens kijken wat er dan gebeurd. merDe deze ruimte is te huur
theparasol Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Citaat: Mijn Win XP pro pc blijft maar crashen, start dan weer op, crashed weer etc. - Hoe lang speelt dit probleem al? Vanaf dag 0 of gisteren, vorige week, is probleem erger geworden? - Heb je recent nieuwe hardware toegevoegd? - Heb je recent nieuwe software toegevoegd? - Is de computer verplaatst? Heb je systeemherstel al geprobeerd en zaak hersteld naar datum/tijd dat alles nog tot tevredenheid werkte?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen