Gast Geplaatst: 24 oktober 2007 Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 Dat wil ik nou zo graag weten, Rob, Natas of samen.. Maar ik lees weinig eilanders op dit forum momenteel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 24 oktober 2007 Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 Zoals gezegd, het barst hier van de schotels, met name op de camping, die nota bene gelegen is in een nationaal park. Ook zie je hier bij de huizen die in het nationaal park staan of in het (staats)bos schotels aan de muren of op palen. Dus dan zal het wel mogen. ?? Iedereen heeft volgens mij gewoon het recht een schotel te plaatsen, het recht op de vrije nieuwsgaring. Alleen als het pand een monument is, dan mag je er niet zomaar een schotel aan hangen, maar dat heeft dus niks met de locatie te maken, dat mag in Amsterdam ook niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fredo Geplaatst: 25 oktober 2007 Delen Geplaatst: 25 oktober 2007 elk eiland heeft nu al een glasvezel verbinding telefoon en kabel of het door gezet is ligt aan het bestuur de infra is er enkel Rottummeroog die niet omdat die langzaam verdwijnt Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skysurfer Geplaatst: 25 oktober 2007 Delen Geplaatst: 25 oktober 2007 Citaat: Het vreemde is dat de beschermde toren nu gebruikt word als antennemast en daar hangt ook een schotel in. Ik weet niet over welke toren je het hebt maar wat ik wel weet dat er op de vuurtoren van Ameland eentje zit (zie foto). Waarvoor hij dient....geen idee. Ik denk voor het vermaak van de (vroegere)vuurtorenwachter. Skysurfer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen