palcom Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Hallo allemaal, Ik heb een mvision met netwerkaansluiting, deze wil ik koppelen aan mijn draadloos netwerk. Ik heb nog een linksys wap11 liggen, als ik deze op mijn ontvanger aansluit, kan deze dan verbinding maken met het bestaande wifi netwerk? Of wil ik iets wat niet kan? Groet, Roland
Gast Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Je moet de WAP11 in client mode zetten en de netwerknaam(ssid) en beveiliging instellen die je nodig hebt om verbinding te maken met het bestaande netwerk. Het bestaande netwerk zal wel maximaal wep64 encryptie mogen hebben, anders kan de wap11 geen verbinding maken..
palcom Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2007 Kijk, daar heb je wat aan, ik had hem wel in de client mode staan, maar de netwerknaam (ssid) was verschillend. Toen ik de naam van beide ssid gelijk had kreeg ik meteen verbinding. Bedankt voor de info!
sprookje Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 hallo ik wil mijn sat ontvanger intergreren in mijn netwerk ik heb daarvoor een sweex stick gekocht so far so good, in de netwerktest geeft hij nu aan dat ik een draadloze verbinding heb en ook verbonden ben en de DHCP is geactiveerd, echter bij het IP adres geeft hij aan onbevestigd en bij de nameserver geeft hij ook aan onbevestigd wat gaat er fout en moet ik misschien in sweex stick iets aanpassen? wie heeft voor mij een oplossing mijn sitcom internetradio draaid perfeckt in mijn netwerk only go for the best!PLI 2x DM800HDse en 1x DM500HD 2x Multytenne schotel
Gast dylantje Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Google maar eens op wifi dreambox... Heb je PLI? Kijk dan eens op die site..... WIFI met pli sucks... Moet juiste chip merk type enz enz enz zijn.. PLI forum staat een oplossing... Je moet andersom denken een net gear oid, draadje in je box e werken...
sprookje Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 bedankt voor je hint! gr sprookje only go for the best!PLI 2x DM800HDse en 1x DM500HD 2x Multytenne schotel
smetje limb.BE Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 hallo heb je hem aan de praat gekregen want ik wil mijn dreambox 7020s ook draadloos maken met welke kan ik dat dan het beste doen 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen