Ga naar inhoud


[TF 5510PVR] Schakelt niet over naar standby na opname


Ventura

Aanbevolen berichten


Als de topfield uit stond voor het begin van de opname en er geen gebruik is gemaakt van de afstandsbediening tijdens de opname dan hoort de topfield vanzelf weer uit te schakelen.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke taps heb je draaien? Deze kunnen ook nog wel eens voor dit soort problemen zorgen!

 

TIP: als je tijdens het kijken naar een programma toch weg of naar bed gaat, kan je de TF laten uitschakelen na de opname door op de stand-by knop te drukken. Er volgt een vraag of je dit wilt doen omdat er nog een opname loopt. Geen ja of nee kiezen maar laat het gewoon staan, zet alleen je TV nog uit. Na de opname schakelt de TF alsnog uit.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Energienota?

O.K. Die halve Eurocent per dag is winst uiteraard. Ik kan bij mijn TF4000 de HD op een 'slaapstand' zetten. Als ik iets wil opnemen gaat de HD in startpositie. Als ik Timeshift inschakel staat ie continue te draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...