Albert_H Geplaatst: 28 oktober 2007 Geplaatst: 28 oktober 2007 18V onbelast kan kritisch zijn. Als de spanning belast 0,5V zakt zit je in de gevaren zone. Probeer even belast te meten. Als je geen F connector T stukje bij de hand hebt snij dan even een hapje uit de coax vlak achter de connector zodat de binnenader blank ligt om op te meten. Na de meting knip je dan het beschadigde stukje er af en zet de connector opnieuw aaan. De bovenband begint voor een normale universele LNB op 11700MHz. Je kunt dit in progDVB checken onder settings, DiSEqC, Astra 1C-1H & 2C, Property. Daar staat achter Switch: het omschakelpunt van lage naar hoge band en doe moet 11700 MHz zijn. LOF 1: is normaal 9750 MHz en LOF 2: 10600 MHz. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
helmuteke Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2007 Vandaag mijn knc one ontvangen , en met het bijgeleverde programma draait deze mooi en zonder problemen mijn rotor. Maar aan alles zit een nadeel , - het programma ondersteunt geen USALS. - met software zoals dvb dream kunnen we de rotor niet besturen - enkel de BDA drivers doen het goed maar onder WMD kunnen we enkel de rotor in bijgeleverde prog. laten draaien. ik ben op zoek naar oplossingen , als iemand toevallig een oplossing heeft . . . graag show me a hero and i write a tragedy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen