Ga naar inhoud


Ingebroken, huis leeg. Een dreambox aangeboden? kijk dan eens in CCcam.cfg


Gast

Aanbevolen berichten

ik zit in spanje en ik ben gebeld door de politie dat mijn compleete huis leeg is beroofd ook ,mijn dreamboxen mijn vraag is nu aan iedereen als je een 7020 s en een 500 te koop krijgt aangeboden met pli kijk dan in var/etc /CCcam.cfg

en kijk dan of je intern ip heeft van 10.0.0.132 zo ja mail of pm mijn de beloning zal hoog zijn de schade die ik nu heb stijgt boven de 50.000 eur uit

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat is gewoon K*t. Ik heb het 2 ker gehad. Niet alles weg, mar wel juwelen van mijn grootmoeder die aan mijn vrouw werden gegeven tijdens ons huwelijk. Niet te vervangen.

 

Ik hoop voor je dat je een inboedel verzekering had......

 

JJK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dat is gewoon K*t. Ik heb het 2 ker gehad. Niet alles weg, mar wel juwelen van mijn grootmoeder die aan mijn vrouw werden gegeven tijdens ons huwelijk. Niet te vervangen.

Ik hoop voor je dat je een inboedel verzekering had......

JJK


ik vind het ten eerste ook erg rot voor je, maar ik wil niet negatief doen maar met die inboelverzekeringen krijg je toch nooit genoeg uitbetaald.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff het zal je maar gebeuren.

 

Maar volgende keer niet op een form als Sat4all zeggen dat je bord te koop moest weghalen bij het water in de woonplaats die onder je naam staat hier op het form en dat je de 19e naar Spanje komt dan is het makkelijk raden welk huis dit zou kunnen zijn. Je verwacht dit natuurlijk niet maar de kans is groot dat 1 van de vele niet geregistreerde lezers zijn oogjes goed open heeft gehad en je huis een bezoekje bracht tijdens je verblijf hier.

 

Dit soort zelfde dingen gebeuren hier in Spanje ook, en zelfde is bij mijn eigen familie jaren terug ook gebeurd in delft die beheerden een water sluis door dit te melden op een form wist men hee vrij staand huis mensen op vakantie en pats alles leeg.

 

Ik hoop dat je een goede inboedel verzekering hebt die de schade voor je kan beperken, en zodra je in Spanje echt gaat wonen 3 a 4 honden nemen en die laten blijven als je weg gaat(niet in je tuin dat heeft geen enkele zin) en door betrouwbaar iemand dagelijks laten verzorgen tijdens je afwezigheid dat scheelt je enorme kopzorgen want er komt echt niemand zomaar door je deur/raam met 4 van die wakers erachter.

 

Maar hopen op een goede afloop van weer zo´n treurige daad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Pfff het zal je maar gebeuren.

Maar volgende keer niet op een form als Sat4all zeggen dat je bord te koop moest weghalen bij het water in de woonplaats die onder je naam staat hier op het form en dat je de 19e naar Spanje komt dan is het makkelijk raden welk huis dit zou kunnen zijn. Je verwacht dit natuurlijk niet maar de kans is groot dat 1 van de vele niet geregistreerde lezers zijn oogjes goed open heeft gehad en je huis een bezoekje bracht tijdens je verblijf hier.

Dit soort zelfde dingen gebeuren hier in Spanje ook, en zelfde is bij mijn eigen familie jaren terug ook gebeurd in delft die beheerden een water sluis door dit te melden op een form wist men hee vrij staand huis mensen op vakantie en pats alles leeg.

Ik hoop dat je een goede inboedel verzekering hebt die de schade voor je kan beperken, en zodra je in Spanje echt gaat wonen 3 a 4 honden nemen en die laten blijven als je weg gaat(niet in je tuin dat heeft geen enkele zin) en door betrouwbaar iemand dagelijks laten verzorgen tijdens je afwezigheid dat scheelt je enorme kopzorgen want er komt echt niemand zomaar door je deur/raam met 4 van die wakers erachter.

Maar hopen op een goede afloop van weer zo´n treurige daad.



Kun je dit ook anders vertalen? Ik snap er niks van. Het gaat ook steeds over form etc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Kun je dit ook anders vertalen? Ik snap er niks van. Het gaat ook steeds over form etc.

 

Forum, maar kort dat altijd af naar form. Je weet wel waar iedereen publiek zo kan meelezen wat een ander schrijft. Dit wordt erg vaak gebruikt door criminelen om uit te vinden of huizen leeg zijn doormiddel van vakantie enzovoorts en dit wordt al jaren gedaan en niet echt iets nieuw te noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Satpiet

 

Hopelijk komt de gestolen dreambox terecht of komt er wat duidelijkheid in deze zaak, na de gestolen gsm nu de gestolen dreambox, hopelijk komt er eens een eind aan al dat stelen.

 

Het zijn ook geen goedkope ontvangers die Dreamboxen, ik hoop dat alles weer in orde komt.

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Mooi klote voor je Satpiet.

Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt zonder al te veel schade.

 

Citaat:
na de gestolen gsm nu de gestolen dreambox, hopelijk komt er eens een eind aan al dat stelen

Met ruim dertig duizend forum leden.

Zullen er ieder jaar wel een paar zijn die dit mee gaan maken.

 

Ik meen ooit eens ergens gelezen te hebben dat je een kans van 1 op 4 maakt om bestolen te worden.

Dit gold dan van af de autoradio, fiets ,zakkerollerij, etc tot inderdaad je volledige huis leeghaald en/of roof overval.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...