Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand enig idee hoe je op de UFS910 de subkanalen (zoals bij. Premiere ze heeft) kan openen ?

Op de Dreambox gaat dat heel eenvoudig met de groene knop ...

Eigenlijk is het nog interessanter hoe je de subkanalen als zelfstandig kanaal kan opslaan in de kanalenlijst (heb ik ook op m'n Dreambox, maar ik heb geen enkel idee waar ik ooit die DM settings vandaan heb gehaald en hoe die gemaakt zijn).

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Geplaatst:

Je bedoeld gewoon de gele knop? (of de pijltjes gebruiken als een zender subkanalen heeft)

Kathrein UFS-910 + T-Rex Super Module 4.6

Sky Plus Digibox

Technotrend S2-3650 HDTV-S2 USB

Visiosat G4 + 4x Alps Quad LNB - Hotbird 13.0, Astra 19.2, Astra 23.5, Astra 28.5

Geplaatst:

Denk inderdaad ook dat je de gele knop en/of de gele pijl toetsen (up/down) bedoelt. De gele knop opent een menu met beschikbare sub-kanalen. Met de gele up/down toetsen blader je door de kanalen zonder menuutje te zien. De kanalen staan al zelfstandig in de lijst als 'Premiere Option' of zo, uit m'n hoofd. Het wisselt steeds wat op die kanalen te zien is. Alleen de XXX lijkt 'vast' te zijn. Heeft weinig zin om ze rechtstreeks aan te roepen. Persoonlijk vind ik de gele toetsen, al of niet met menu, handig werken. Als je naar een index programma schakelt zie je wat op welk kanaal is te zien. Bijv. Premiere Sport, Premiere Direkt, Premiere Ero etc.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen