Ga naar inhoud


[Strong] Strong patchen


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo, Ikprobeer mijn strong 8000 te upgraden nieuwe kabels gekocht dus daar ligt het niet aan, software gedownload van strongside, en aan de slag.<BR>Maar ik kom niet verder als op het bovenste scherm : bin file to load:C:\loader-sc2000da3ned3.bin<BR>Normaal op de onderste moet ook het een en ander komen maar dat blijft weg.<BR>mijn kompoort staat goed ingesteld en werkt verder prima <BR>Is er iemand die mijn verder kan helpen?<BR>bvd Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites


eerst programma starten(loader2000), dan goede compoort selecteren. Vervolgens tuner aanzetten met "menu" en pijltoets rechts tegelijk ingedrukt(tot CHA in display verschijnt). als het goed is begint de srt8000 nu te praten met pc.<BR>dan soft inladen suc6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<A HREF="http://www.strongnl.com/downloads/srt_8000_h_software.html" TARGET=_blank>http://www.strongnl.com/downloads/srt_8000_h_software.html</A> <BR>Just in case: Alles goed doorgelezen ?<BR>Ik moest destijds eerst een printer installeren. >>>>> Suc7<BR>You need two cables (see pictures) to connect the PC and receiver.<BR>A printer must be installed before uploading the software to your receiver.<BR>Disconnect the printer cable and connect the cable from your receiver to your computer instead of your printer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit alles gedaan als printer generic text only<BR>krijg ook cha te zien op de strong<BR>maar onderste scherm blijft leeg, hij loopt niet door :-((

Link naar reactie
Delen op andere sites

printerkabel is een parallelkabel DB25M-DB25M dus die is wel goed.<BR>Verder gebruik dezelfde kabel die ik gebruik voor mijn humax, alleen was die female female dus heb ik een verloopje gekocht male male dus dat moet in principe ook goed zijn.<BR>het probleem ligt volgens mij aan de compoort maar ik kan wel gewoon een goldkaard programmeren dus pc is oke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet die seriele kabel gewoon testen met<BR>een multimeter, en een humax seriale kabel is niet hetzelfde. Want daar zit het <BR>zo:<BR>3 <---> 2<BR>2 <---> 3<BR>5 <---> 5<BR>En bij de Strong zitten ze allemaal op <BR>dezelfde punten. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja GS29,<P>Het is allemaal zo eenvoudig he om maar aan te nemen van dat is wel goed en hier kan het niet aan liggen maarr.... METEN IS WETEN!!!! <P>En mijn bescheiden mening van dit board is dat de mensen die hier een welgemeend advies geven in de regel mensen zijn die weten waar ze het over hebben. Dus als men zegt is die kabel wel 1 op 1 meet dat dan ook na dan bespaar je jezelf een hoop ellende en ga niet het slimmeke uit proberen te hangen door maar even aan te nemen dat het daar niet aan kan liggen. Ik heb hier thuis ook zo'n eigenwijze dr*l rondlopen maar die is pas 14 en dan mag het nog.... rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...