Ga naar inhoud


[Strong] ppvda3ned3 of da3ned3spok


Gast

Aanbevolen berichten


ik ben erg blij met da3ned3SPok, maar je moet aan volgende regels denken:<P>a) gebruik het goede file bacterio 61b<BR>B) verwijder alle test kanalen van Spanje en Frankrijk<BR>c) gebruik een vollende lijst van kanalen van deze providers, dus ook kanalen zonder naam, omdat die zoms nodige digitaale diensten bevatten<BR>d) wees langsam met zappen op de digitaale diensten van deze provider, het duurt zoms 15 seconden voordat b.v. het geluid van MOSAIQUE en het active roode raam opkommt.<BR>e) verlaat digitaale diensten, als nodig, allen via de return key<P>hennesk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de bacterio files gedownload van bij de Eend maar die werken niet . Ik heb de Key's met secanix aangepast naar augustus en ook alle test kanalen verwijderd, maar alles blijf op zwart : Met de bacterio files van vorige maand had ik geen probleem . Heb dan maar terug de files van de Duck geprogrammeerd maar ik zit nu weer met het probleem CARTE ILLISIBLE(onleesbaar kaart) <P>Ik gebruik de da3ned3SPok patch<P>Hennesk weet jij niet waar ik werkende files kan vinden A.U.B <P>Thank's frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog maals de belangrijke Leesmij file van Bacterio :<BR>BACTERIO 6.1B by LTP<P>ZEER BELANGRIJK OM DIT VOOR GEBRUIK DOOR TE LEZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!<P>Deze bacterio v6.1 files zijn de oplossing voor het insert kaart probleem bij de Decos met Spaanse firmware.<BR>Deze files zijn anders dan de files die we gewend zijn en het is belangrijk om de info die bij de file hoort te lezen, deze was in het Spaans en daarom hier een verkorte vertaling met de meest belangrijke data<P>- De pin code is standaard 2512<BR>1) Als je de pin verandert tussen de reeks 0256 en 9983 staat de hij (PIC) in mode normaal (met behandeling van de nanos) in deze stand is hij niet autoupdate.<BR>2) PIN tussen 9984 en 9998 is mode verhoogde beveiliging (met vergelijking van handtekening in de 3C<BR>3) PIN = 0000 Autoupdate open of in nood, zonder update controle valse sleutels maar kijkt de sleutels na op 00 00 .... 00<BR>4) PIN tussen 0001 en 0255: Met controle van de geldigheid van de update op valse sleutels maar update niet van 00 00 00 .... 00 sleutels<P>- De structuur van de eprom is geheel verandert en daarom is hij ook niet te vergelijken met geen enkele eprom file tot dit moment, de PIC.hex werkt daarom ook niet zonder de Eprom.hex<BR>- De meest gebruikte parametros van de eprom zijn gebaseerd op Secanix met een limiet van 10 providers (Verander niet de providers 11 en daarna !)<BR>Het beste kan je editen met PicBined<P>Er zijn problemen opgemerkt met het gebruik van Secautil !!!!!!!!!!!!!!!! (Bevoorbeeld beeld op alle providers maar niet op CSD 000C)<P>Met Picbined vanaf 124 (download op bij de eend bij editors) werkt het perfect<P>- Als je op een Taq komt en hij vraagt een pin geef dan de juiste (Standaard 2512)<BR>- Koop (oké knop) nooit een event als de film nog niet begonnen is.<BR>- Mocht een van deze twee dingen toch gebeuren ga dan terug naar een niet Taq. kanaal en keer weer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...