ronaldsl Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Hoi, Ik wil windows opnieuw installeren. Na accoord gaan etc bij de install laat ie mijn HDD's zien, ECHTER niet mijn C schijf. Hij laat een andere schrijf zien als C, waarop ik windows echt niet wil installeren. Mainbord 775 Dual-VSTA Bios P2.50 GEEN raid C schijf is IDE 2 andere schijven zijn SATA Iemand enig idee ? (waarom de echte C niet te voorschijn komt) Groet, Ronald
WPW Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Als je effe die 2 satas losmaakt? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
ronaldsl Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2007 Yes, ik weet het, maar ik dacht..... wie weet misschien iets 'gemakkelijkers'... Ik zal morgen de SATA schijven los halen.
Ome Merde Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 s-ata's uitschakelen in de bios merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 26 oktober 2007 Geplaatst: 26 oktober 2007 Het kan zijn dat de schijf die je wilt hebben op een andere sata controller zit. Sommige controllers worden standaard door windows herkent, anderen kun je alleen gebruiken als je drivers inlaadt bij het installeren van Windows..
Hellum Geplaatst: 26 oktober 2007 Geplaatst: 26 oktober 2007 de schijf met problemen is een IDE schijf MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen