Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals altijd heb ik deze versie onder VMWare Workstation geinstalleerd. Met versie 7.04 werkte alles in 1 keer probleemloos.

Versie 7.10 komt echter in een exotische schermresolutie van 1440 x 900 (in die richting). Daar kan VMWare niet zo goed tegen. Ik wil graag 1280 x 1024. Dus ik pas de beeldresolutie aan. Ubuntu zegt dan: resolutie aangepast, wil je deze resolutie behouden.

Maar helaas. Hij past helemaal niets aan! Ik heb ook al de monitor aangepast. Gezegd dat het een 1280 x 1024 monitor is. Maar alweer niks.

Da's nou jammer. Moet ik dan echt in configuratiebestanden gaan zitten grutten?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

welke versie VMWorkstation 5.x of 6 en ik neem aan workstation van Ubuntu ivm resolutie? Het draait hier prima in opgegeven modi in vmware6

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:

Ik heb Workstation 5.0.

Hij draait op zich ook wel. Alleen de schermresolutie laat zich niet instellen.

• Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)

Geplaatst:

Upgraden naar 6 dan heb je nergens last van, ik althans niet en of het nou 800x600 of 1280x960 is kan allemaal, het helpt ook nog enigszins om de VMWare Tools in te stellen voor je display...

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:

Ik heb een officiele versie van Workstation 5.0. Ik geloof niet dat de upgrade naar 6.0 gratis is.

Mijn kennis gaat niet ver genoeg voor wat betreft het installeren van de VMWare tools. Bij mij lukte dat altijd alleen maar voor de duur van de sessie.

Geplaatst:

Versie 5.0 heeft geen Display opties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen