Ga naar inhoud


[Strong 8000] T's & K's om de paar minuten 10 zwart op de Strong 8000


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds gisteren mijn Philips 6073 ingeruild voor een Strong 8000 met software vesrie 20.<BR>Het probleem heb ik al eens eerder gelezen maar ik begrijp het niet helemaal.<BR>Kan iemand mij duidelijk uitleggen.<BR>Welke files heb ik nodig welk programma en kabel om dit erin te zetten om het 10 sec zwart beeld op te lossen.<BR>En welke loader(Dit heb ik ook ergens gelezen.<BR>Tevens hb ik iets gelezen over een Channel Editor kan iemand mij hier info over geven hoe het werkt en waar ik de laatste channel list kan vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je moet je decoder gaan patchen, dat doe je net zoals je een nieuwe versie er op zet. Heel belangrijk is dat beide kabels rechte kabels zijn. Meet ze gewoon na, dan weet je het zeker. <P>In Loader2000 kies je natuurlijk voor de goeie com poort.<P>De printer die je hebt aangemaakt is GENERIC / TEXT ONLY? Stel deze zo in dat ie niet naar een wachtrij print, maar direct naar de printer, daar is een instelling voor.<P>Daarnaast moet je je strong NIET standby zetten. Je moet hem uitzetten met de hoofdknop (display is helemaal zwart) en weer aan met dezelfde knop, maar je drukt dan de meest linker toets en de meest rechter toets van de decoder in, dat zijn de MENU toets en de PIJLTJE RECHTS. De decoder toont dan CHA op het display, wat zoiets als opladen betekent.<P>Je kunt nu in Loader2000 op start drukken.<P>Bij sommige mensen is het zo dat je de dialoog tussen de loader en de strong niet direct op het scherm ziet, maar je kunt dan in de gaten houden of ie wat doet door op het printertje te klikken wat in je system tray verschijnt terwijl je de flash uitvoert.<P>Kijk hier ook eens: <A HREF="http://members.nbci.com/hadus" TARGET=_blank>http://members.nbci.com/hadus</A> <P>Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ stijn<P>Hoezo rechte kabels mogen deze dan niet<BR>in een bocht liggen ????<P>En hoe meet ik dat na met een 3,4,5 driehoek<BR>soms o nee dat was voor een haakse hoek<P>ik kom hier zonder dwangbuis niet meer uit shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een flauw geowehoer<BR>Is het teveel moeite om een beginner te helpen<BR>Het lijkt wel of jullie alles zelf hebben uitgevonden<BR>Ik begin me af te vragen waar dit Forum voor is.<BR>Misschien iemand dit een keer kan vertellen.<BR>En Roscoe is dit een dreigement of een belofte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet altijd alles serieus wezen dan confused.gif" border="0 <BR>maar als je je aangesproken voelt dan<BR>moet je het zelf weten<BR>en ja ik heb me zelf kunnen helpen<BR>en dat met alleen lezen want als het goed<BR>is kom je van mij weinig vragen tegen en<BR>van jou zie ik niet anders en daarom had<BR>ik het hier helemaal boven in over lui volk<BR>zeker als er hele pagina's geschreven zijn<BR>over die editor en channel.bin en dan<BR>presteer je het nog om daar meteen boven<BR>zo'n vraag te posten sorry maar dan vraag je<BR>dus gewoon om zulke reactie's en dat is niet<BR>nodig als je gewoon goed leest weet je hoe<BR>het is om alles 100x te beantwoorden keer op<BR>keer het zelfde verhaal intikken net als dit<BR>hele onzin verhaal dus 1 goede tip gebruik<BR>de search functie van dit board in combinatie<BR>met een paar keyword's en een goede lees cool.gif" border="0 en succes verzekerd.<P>@Appien/Toxic[Q]<BR>Sluit deze hap maar want deze weg leid niet<BR>naar rome en de andere waarschijnlijk ook niet laugh.gif" border="0<p>[ 10-08-2001: Message edited by: 666Software ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...