Jorgen Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Daarnet liepen het beeld en geluid een hele tijd niet synchroon op RTL5 tijdens de uitzending van Heroes. Opnieuw opstarten van de ontvanger bracht geen uitkomst. Nu bij de uitzending van Jensen lijkt het voorlopig wel weer te kloppen. (Tussen Heroes en Jensen ben ik niet van zender gewisseld en heb ik de ontvanger ook niet nieuw opgestart.) Iemand een idee? Ik gebruik een Topfield 5000 PVR, originele CDS smartcard en een Aston cam. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Pierre12 Geplaatst: 26 oktober 2007 Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik heb het ook gemerkt. Kijk op een dreambox. Het ligt dus niet aan je ontvanger
Jorgen Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik had het idee dat het probleem afgelopen maandag ook voorkwam tijdens de uitzending van Shark op RTL4. 't Was minder opvallend, maar volgens mij liepen ook hier beeld en geluid niet synchroon. Is er meer bekend over dit probleem? Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen